nedeľa 2. júna 2013

Listen To Your Heart ;* dvadsiata prvá časť.


Pár veci na úvod, prvá ďakujem za komentáre :) cením si to! Druhá, cez 4000 návštev?! :O Milujem vás! A posledná asi len to že rozmýšľala som nad menšou úpravou blogu :) čo na to hovoríte? :)

S príšernou bolesťou hlavy ktorá mi pripravila skvelé spomienky na včerajší večer som sa rozospato otočila na druhú stranu postele a jemne som sa usmiala na Liama ktorý ešte sladko spal. Slabo som ho pošteklila na líci a pevne som som sa ku nemu pritískla, neodolateľná vôňa ktorá  sa šírila s jeho trička mi udrela do nosa ako tá najlepšia droga.
"Dobré ránko." Liamov chrapľavý hlas sa ozval po izbe a moje čelo obdaroval sladkým bozkom.
"Dobré, raňajky?"
"Uhm.. ale tie až neskôr! Táto poloha mi vyhovuje."
"Tiež nemám žiadne námietky. Liam? Viem že je to asi najčudnejšia otázka po ráne ale.. stalo sa v noci niečo?"
"Pokiaľ myslíš či sme spolu spali tak nie, úplne mi stačilo len teplo tvojho tela a vôňa tvojich vlasov ktoré ma šteklili celú noc na tvári."
"Prepáč, sľubujem že nabudúce sa vyspíš lepšie."
"Pri tebe sa vždy vyspím výborne."
"Ľúbim ťa Liam."
"Ja teba viac blázonko. ideme na tie raňajky?"
"Najskôr by som sa mala dať dokopy."
"Nepotrebuješ sa dávať dokopy, si sexy aj zo strapatými vlasmi, vyťahanom tričku a rozmazaným make-upom."
"To je síce milé, ale predpokladám že dole sú baby, chalani, mama a určite aj Robin. Nepotrebujem spôsobovať ranné infarkty. Bežím do sprchy."
"Čo tak šetriť vodou?"
"Pokúsiš sa o niečo a zavraždím ťa!" zo smiechom som sa od neho odsunula a pomaly som prešla do kúpeľne ktorá mi pripravila opäť ďalší šok s ostrého svetla...

Po sprche ktorá sa s pol hodiny zdĺžila na trištvrte som využila chvíľku voľna a s úsmevom som sa zohla s pre tašku s ktorej som si vybrala sivé tričko s dlhým rukávom a čierne rifle. Po menšej úprave mojich vlasoch ktoré od sprchy s Liamom vyzeralo proste "dokonalo" som si na nohy dala tenisky a nedočkavo som sa posadila na posteľ. Pri sledovaní Liama ktorý sa bez trička prechádzal po izbe a postupne sa obliekal mi po tele behali malé zimomriavky. S malými iskričkami v očiach som jemne ťukala s bruškami prstov po drevenom stolíku a s úsmevom na tvári som si v hlave premietala hriešne scénky.
"Ideme?" zo smiechom ma vyrušil s môjho mierneho úniku s reality Liamov hlas.
"Môžme." s úsmevom som ho chytila za ruku a jemne som ho potiahla po schodoch na terasu kde s raňajkami čakali už všetci. S úprimným úsmevom sa na mňa zadívala Danielle ktorá na mňa s jedným okom žmurkla a jemne si pohladkala vyčnievajúce bruško.
"Dobré ráno zaľúbenci! raňajky?" zo smiechom ma prebodla pohľadom Gemma ktorá sedela vedľa Harryho a bolo maximálne vidieť jej radosť v očiach.
"Bola by si taká dobra? Inak, kde je mama?"
"Svadobná cesta sestrička."
"Takže dom je len náš?"
"Aj tak sa dá povedať." s úsmevom mi podala Gemma do ruky dva taniere a spolu s Liamom sme sa posadili vedľa chalanov ktorý si túto spoločnosť určite užívali. Po skvelých raňajkách ktoré upratovala Gemma spolu s Harrym sme sa všetci presunuli do domu v ktorom vládlo príjemne teplo. S úsmevom na perách som vybehla po schodoch do hosťovskej izby ktorý po dnešnom ráne vládol neskutočný bordel. S hlasitým výdychom som sa zohla pre topánky a rôzne veci ktoré sa váľali po koberci.
"Si neskutočne sexy keď upratuješ." ozval sa spoza dverí Liamov hlas a v mojom brušku sa opäť ocitli motýliky.
"A ty budeš neskutočne sexy keď mi pomôžeš!" zo smiechom som mu do ruky podala jeho sako a s rukami v bok som sa mu zahľadela do očí. Pri pohľade na jeho ruku ktorá skĺzla na kľúčik ktorý bol vo dverách sa mi zachveli nohy.
"čo robíš?" zo smiechom som mu priložila ruky na hruď a zo širokým úsmevom som pokrútila hlavou.
"Nedokážem už dlhšie odolávať tej túžbe, si príliš neodolateľná na to aby som ťa nemohol mať len pre seba." Potichu šepol a jeho ruky mi priložil na boky. S tajomným úsmevom ma jemne pobozkal na krk a druhou rukou mi slabo prešiel po chrbte. Silno som mu omotala ruky za krk a nechala som sa "vyšvihnúť" na jeho ruky. Pri menšom potknuti ktoré spôsobili takmer hrozivý pád a smiech sme sa bezpečne dostali k posteli. Biele tričko ktoré mu rysovalo jeho nádherné telo som mu vyzliekla a jemne som ho pohladila po rozhoručavenej pokožke. Jeho pery ktoré sa mi stále hrali s tými mojimi mi vyčarovali mierny úsmev a jeho ruky mi blúdili po tele..

Fajn stop! :D ja túto časť nedopíšem! :D mám neskutočný výbuch smiechu a myslím že toto totálne stačí! :D domyslíte si samé! ;D Komentárik? :33


6 komentárov:

  1. awwww ♥ blázonko :) :3 inak, Harry je dobrý jebač :) a Gemma je strašne krásna :) a táto časť.... ♥ love it! dievča moje najkrajšie Xxx ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ňaaah :333 Kráášne :3 :)
    Len ako to tak vidím.... je to až moc dokonalé.... :D Myslím...... že zachvíľu to ich šťastie zasa nejako posereš -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D :D :D trochu uchilne ale nie az take uchilne ako to Kamilove :D :D :D uzastna cast zlatko :)

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...