nedeľa 18. augusta 2013

I wanna be everything you need. ♥ 5.



„Vieš o tom že som ťa vždy uznávala za tvoju odvahu?“ S vážnym pohľadom sa na mňa pozrela Kim keď som sa bezmocne prechádzala pomedzi všetky šaty a snažila sa vybrať tie správne, zatiaľ čo ona bez záujmu sedela na mojej posteli a jedla tie jej úžasné spečené raňajky.
„Aj ja by som ťa veľmi rada uznávala keby mi netrúsiš do postele! Prečo uznávaš tento krát svoju dokonalú, perfektnú a bezchybnú sestričku?“
„Tvoja fotka sa za posledné dva týždne objavila v novinách skutočne veľa krát, pretiahol ťa naj sexy chalan zo školy a tvoje sexuálne pikantnosti o tebe vie teraz určite celý Londýn a jediná vec ktorou sa ty trápiš je to ktoré oblečenie si zoberieš na prvý deň školy.“
„Čo také hrozné sa stalo? Zopár pohľadov úbohých kráv znesiem a drzé narážky pekných futbalistov už nejako pretrpím. Zo školy ma nevyhodia už len kvôli tomu že som dcéra muža ktorý sa stará snáď o všetky školy ktoré vypĺňajú bohaté deti a matky ktorá ma za zadkom snáď všetky známe osobnosti.“
„Lenže nezabúdaj  na to že už rok bývaš v Londýne a tvoj život sa točí len okolo toho istého, chalani, sex, jedlo, cvičenie, party a voľnosť. Priznaj sa, kedy sa mala normálne chalana? Veď aj Harryho máš len kvôli tomu aby si všetkým urobila nervy.“
„Harry je skvelý kamarát a to je asi tak všetko.“
„Pre teba, vieš ako si to všetko môže zobrať on? Pozri sa na seba a pozri sa na neho. Ste si úplne podobný, nehovor že sa ti nepáči. A to nehovorím ešte o pohľadoch ktoré na teba dáva on! Čo ak sa do teba zamiloval? Skutočne ho chceš naťahovať len kvôli tomu že si chceš užiť?“
„do toho ti nič nie je Kim.. Daj sa do poriadku, o desať minút nech si v aute inak ideš peši..“ S vážnym pohľadom som ju odtlačila z mojej izby na chodbu a prekvapene som sa posadila na posteľ. Skutočne to takto všetci vnímajú? Že som len obyčajná chudera ktorá sa zo všetkými vyspí len aby som si posilnila svoje ego a naštvala všetkých naokolo?
„Si v poriadku? Jane včera poriadne penila keď som sa za ňou vrátil. Čo si jej povedala tento krát? Harry xx“ S nechápavým pohľadom som už asi tretí krát prechádzala po písmenkách ktoré sa mi Harry poslal v SMS, s bezvýznamným pohľadom som hodila mobil na druhú stranu postele. Po pár minútach ignorovania reality sa môj mobil opäť ozval. Bez rozmýšľania som stlačila zrušiť a otvorila som si SMS.
„Povedala som jej len čistú pravdu, pokiaľ s tým máš nejaký problém tak sa najskôr zamysli nad tým kto z nás bol ten ktorý prišiel ku tomu druhému! A hej, som v najlepšom poriadku! Clar xx“  S roztraseným výdychom som si vložila mobil do vrecka nohavíc a vyšla som do kuchyne kde už nedočkavo čakala Kim..

„Ale čo! Naša malá štetka sa rozhodla prísť do školy? Myslela som si že pracuješ až v noci.“ Zo smiechom mi zakričala Jane ktorá sa opierala o skupinku nejakých ľudí. S vážnym pohľadom som kývla Kim aby išla do triedy, zatiaľ čo som pevne zvierala volant na aute.
„Myslela som si že ľudí z psychiatrie prepúšťajú až po celkovej liečbe. Či ťa pustili kvôli tomu že v zoo im chýba nový člen do rodiny opíc?“ S úsmevom som na ňu prehovorila počas toho čo som sa načahovala za kabelkou na druhej strane auta. Prekvapený a poriadne zaskočený pohľad ktorý zdobil jej tvár ma prinútil sa víťazne zasmiať. S arogantným pohľadom som okolo nej prešla bez ďalšej hnusnej poznámky a namierila som si to priamo do triedy. S neustálim sledovaným nástenných hodín ktoré čas skôr odpočítavali než pripočítavali som unudene počúvala prednášku nášho triedneho učiteľa o tom, čo sa nasledujúce dni bude diať. Dotyk niečej ruky na mojom ramene spôsobil moje mierne naskočenie a pohotové otočenie dozadu. Prekvapený pohľad zo slizkým úsmevom nejakého chalana ktorý sedel za mnou ku mne natŕčal nejaký poskladaný papierik s mojím menom mi tvár skrivil do zvláštneho pohľadu.
„Od tých chalanov vzadu.“ Bez záujmu mi šepol a môj zrak hneť padol na partiu chalanov ktorý zapĺňali zadne lavice. S rýchlim otočením dopredu kvôli hlasitému zakašlaniu učiteľa mi na tvári vyčaroval nevinný pohľad.
„Slečna Walker neruším vás?!“
„Uhmm. Nie že rušíte ale keby to trochu urýchlite tak by som vám bola skutočne vďačná!“
„Tu ste v škole slečna, nie u kaderníka! Čo to máte v ruke?“
„Ehm.. No predpokladám že to je papier.“
„Dajte mi ho sem. Určite sú všetci zvedavý na to v akom svete sa točíte práve teraz.“
„Hovorí vám niečo súkromie?“
„Hovorí vám niečo dávať pozor na hodinách?“
„Nechajte si ho..“ S nenávistným pohľadom som mu ho podala do rúk a posunula som sa ďalej na stoličke.
„Jeffrey spomínal aká neskutočná si v posteli, čo by si povedala na to že by som ti ukázal ako to robí správny chlap? Mimochodom, nabudúce skús niečo viac výstredné! Ale aj tak si neskutočne sexy!  S láskou Matthew.“ S prekvapeným výrazom som sa pozrela na učiteľa ktorý zo spokojným úsmevom sledoval všetkých ako sa skvelo zabávajú na lístku adresovanému mne. S naštvaným otočením ku posledným laviciam kde sedeli chalani a Matt ma sledoval s tým jeho typickým nadržaným pohľadom som sa prudko postavila zo svojho miesta a od kráčala som si to ku ním.
„Takže ty chceš niečo viac výstredné?“ S úsmevom som ho chytila za ruku a postavila som ho na úroveň mňa. S položeným jeho rúk na moje prsia som mu rukou prešla ku jeho rifliam a s rýchlim pohybom som ich nechala voľne padnúť na zem.  „Dúfam že ti takáto výstrednosť stačí, pretože ak nie, pohode môžem dať dole aj tvoje sexy raketové trenky.“ Zo smiechom som ho pohladila po líci a z lavici som si zobrala do rúk moju kabelku. Zo zvukom mojich topánok ktoré sa strácali v smiechu všetkých ktorý pobavene sledovali Matta som otvorila dvere v triede a vošla som medzi stovky študentov ktorý sa prechádzali po chodbe.

„Neverím že si to spravila!“ Zo smiechom mi zakričala Kim pred tým než odišla pri vchodové dvere od ktorých sa šíril neznesiteľný rachot v podaní hlasného klopania na dvere.
„Kto je to?!“ Zakričala som jej po dvoch minútach keď sa nevracala spolu s návštevou späť do obývačky.
„Kto asi? Čakala si nejakú ďalšiu hviezdu ktorú by si mohla prebrať tvojej kamarátke či ďalšieho člena futbalového družstva?!“ Ozval sa za mnou mamin naštvaný hlas a mojím telom prebehlo neskutočné množstvo horúceho potu.
„Mami?! Čo tu pre boha robíš? Myslela som si že si v Miami.“
„Bola som, práve som si s otcom užívala skvelé raňajky keby mi nezazvoní mobil s tým že máš na svedomí ďalší problém! Clarisse, máš 18 do kelu! Kedy sa už konečne spamätáš!“
„Pokiaľ viem je to môj život!“
„Ale následky zaň stále beriem ja! Keď sa tak strašne chceš osamostatniť že si si kúpila tento byt tak si ho plať sama! Nájdi si prácu a konečne sa spamätaj, čo si myslíš?! Do kedy budeme s otcom platiť všetko čo si ty zaumieniš?! S tvojimi problémami nám robíš neskutočne dobre meno, sme uznávaní ľudia a tvoja fotka je takmer každý deň v novinách a stále s inou titulnou stranou. Čo keby si tam raz bola ako normálne slušné dievča a nie ako lacná štetka s alkoholom v ruke?!“
„Možno keby mám otca ktorý sa o mňa stará a matku ktorá sa nekurvila s každým druhým kvôli tomu aby si získala reputáciu v práci tak by si ma na tej titulnej strane našla aj ako tvoju milujúcu dcéru ktorá robí všetkým v rodine radosť. Lenže pravda je iná takže zabúdaj na to že budem slušné dievča pokiaľ moji rodičia budú tak egoistický boháči ktorým záleží len na sebe!“ S nervami som na ňu zvrieskla a s hlasným tresknutím dverí som nastúpila do auta. S rýchlosťou ktorá sa opäť črtala na vražedné čísla som neustále pridávala na rýchlosti. Hudba ktorá vychádzala z môjho mobilu a opäť ukazovala Harryho číslo ako nového volajúceho ma po dlhom rozmýšľaní donútila zdvihnúť.
„Čo potrebuješ?!“
„Porozprávať sa Clar..  Bol som u teba ale otvorila mi nejaká žena.. Nevyzerala dva krát príjemne a po tom cirkuse čo predviedla som bol neskutočne rád že som z tadiaľ odišiel. Si v pohode?“
„Nie, nie som. Kde sa stretneme?“
„U mňa? Neboj, nebudem sa  nič pokúšať.“
„O to nejde, za takých desať minút som tam.“ S pokojným hlasom som mu odpovedala a zrušila som hovor..

„Mrzí ma to Clar.. Keby viem ako sa Jane zachová tak by som ťa do toho nezaťahoval.. A to s tvojou mamou mi je tiež ľúto.“
„Nemá ti čo byť ľúto Harry, môžem si za to sama. Mama ma pravdu s tým že by som mala byť konečne normálna a správať sa ako dospelá žena.“
„Vieš čo budeš teraz robiť?“
„Nie.. Mama zostala určite s Kim u mňa doma a náladu na ďalšiu prednášku o tom, že o koľkej sa chodí domou keď mám školu a kde som sa znova flákala fakt nemám.
„Zostaň tu.“
„Harry.. ja neviem či to bude dobrý nápad.“
„Len tu prespíš, nebudem ťa do ničoho nútiť.“
„Môžem ťa o niečo požiadať? Viem že to bude asi zvláštne, čudné a dosť od veci kvôli tomu čo som ti predviedla naposledy ale.. mohol by si zostať pri mne? Potrebujem pri sebe niekoho cítiť.“
„Rád.“ S malým náznakom úsmevu som si ľahla a otočila som sa tvárou ku nemu. Zo sledovaním jeho očí ktoré sú niečím tak výnimočné sa na mňa opäť pozrel tým jeho pohľadom a úsmevom ktorý odhaľoval jeho jamky. „Čo sa deje?“
„Nič ja len.. Je zvláštne ležať vedľa teba bez toho aby si sa o niečo pokúšal.“
„Už len ležať vedľa teba je pre mňa výhra.“
„Ako to myslíš?“
„Tým sa netráp, spi ráno ťa čaká škola.“ S jemným pohladením môjho líca a zanechaním krátkej pusy na mojom čele ma slabo pritiahol bližšie ku nemu. S vdychovaním jeho vône spojenej s jeho pevným objatím sa mi na perách pohrával malý úsmev s ktorým som zaspala... 


6 komentárov:

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...