pondelok 9. septembra 2013

I wanna be everything you need. ♥ 9.

Prepáčte, prepáčte a ešte raz prepáčte! :D Proste som si drbla z nabíjačkou do ntb a on sa vypol a všetky časti sa mi vymazali. Takže som vám teraz napísala novú! :D Posnažím sa už polepšiť! :**
Slabý vánok, studeného, ranného vetra ktorý fúkal z polootvoreného okna mi po celom tele spôsobil drobné zimomriavky. S rozospatým pohľadom som prehodila nohy cez posteľ a ku telu som si pritiahla Harryho bundu, ktorá bola položená na nočnom stolíku. S miernym úsmevom kvôli spomienke na včerajší deň som si ju prehodila cez ramená a s použitým miernej sily som zatvorila okno po ktorom medzi časom začali padať drobné kvapôčky dažďa. Podľa mierneho buchotu ktorý sa ozýval domom, som usúdila že Harry je pravdepodobne ešte doma. S prehodeným mierne kučeravých vlasov na jednu stranu som s tichým dupotom zišla po schodoch dole a pevne som zozadu objala Harryho, ktorý sa starostlivo snažil o výborne vyzerajúce raňajky.
„Dobré ráno kráska.“ S úsmevom sa na mňa otočil a zanechal mi na čele mokrú pusu. „Dáš si?“
„Veľmi rada ale musím si dať sprchu, dať sa do poriadku a bežať do mesta.“
„Uh, niečo mi uniklo?“
„Ja som ti to nepovedala? Keď si večer zaspal prišla mi správa od Kim. Vraj sa vrátila pre nejaké veci do domu takže ma pozvala na kávu a na taký menši rozhovor. Zlato, ja viem že som si sľúbila že budeme spolu a zájdeme niekam von ale jednoducho..“
„Budeme spolu večer, aj tak by to dnes nešlo. Ráno mi volal Paul, máme nejaké mimoriadne stretnutie ohľadom filmu.“
„Ľúbim ťa! A Harry? Vyzerá to perfektne, určite mi niečo z toho odlož!“ S nadšeným úsmevom som mu zakričala zatiaľ čo som sa snažila vytrepať hore po schodoch...

„...Takže aktuálne žijem u Harryho a tvoríme nádherný jednodňový vzťah.“ S miernym úsmevom a zo slzami ktoré sa mi zachytili na tvári som dopovedala Kim celý príbeh ktorý sa odohral od vtedy čo odišla preč, a odpila som si z jahodového Latte ktoré príjemne zohrievalo moje zamrznuté ruky.
„Neverím! Vždy sa mi zdal byť Matt hajzel ale že až takýto! Od Harryho je to milé, verila som že skončíte spolu.“
„A to je to zvláštne.. Nikdy som pri chalanovi necítila niečo tak silné ako pri ňom. Neviem ako sa mám správať, čo robiť a.. ako mu správe prejaviť lásku.“
„Harryho poznám veľmi dobre, aj keď len ako spevácku hviezdu ale aj to sa počíta. Miluje ťa, myslím že mu nezáleží na tom či sa správaš ako ploché dievčatko alebo drsná žena. Si jeho dievča a bude ťa chrániť v každom prípade.“
„Tiež ho ľúbim.“
„Tomu verím, Clarisse, fakt som rada že si si našla čas na rozhovor s tvojou milovanou sestričkou ale musím bežať.“
„Do domu alebo späť domou?“
„Do domu, povedzme že večer má tvoja drahá sestrička rande.“
„Mám sa pýtať?“
„Radím ti radšej možnosť nie.“ Zo zvonivým smiechom ma silno objala na stôl položila nejaké peniaze, čím zaplatila aj moje Latte. S prekvapeným pohľadom som si z vačku nohavíc vybrala mobil ktorý mi šialene vyzváňal na celú kaviareň.
„Malá, protivná mrcha! Myslela si si že keď si ujdeš za tým tvojím kurevníkom tak si ťa nenájdem?! Pha.. stále si to naivné, rozmaznané decko! Zakývaj do okna ty malá štetka! –Matt.“ S roztrasenými rukami som si vložila mobil späť na pôvodne miesto a s miernym nakloneným hlavy som sa pozrela von oknom kde sa črtala Mattová postava. S nervóznym postavím sa od stola som vyšla von na preplnenú, chladnú ulicu zamorenú farebným lístím.
„Čo tu ešte chceš?! Som s Harrym rozumieš?! Mám svoj život, nebaví ma znášať tvoje debilné nálady a všetko okolo toho! Daj mi láskavo pokoj!“ Zo zatajeným dychom som šepla a odstúpila som krok dozadu od jeho tela ktoré sa nado mnou týčilo s naštvaným výrazom v tvári.
„Si štetka! Obyčajná, debilná štetka!“ Jeho psychopatický vreskot sa rozšíril po celej ulici čím si vyslúžil zvedavé pohľade okoloidúcich. Jeho silná ruka ktorá sa v momente ocitla na mojom krku mi spôsobila okamžité nahrnutie sĺz do očí. Bolestné odtiahnutie spôsobilo jeho stisk ešte sinejším než bol do teraz a tým aj nemožný prístup k potrebnému kyslíku. S bezmocnými pohľadmi na všetkých ľudí ktorý sa len zvedavo pozerali, bez záujmu na akúkoľvek pomoc som sa zo vzdaním na akýkoľvek protest voči jeho činom pozrela na zem. Známe čierne topánky ktoré sa objavili priamo za tými Mattovimi mi mierne rozšírili zorničky a dodali silu zhlboka sa nadýchnuť.
„J... ane..“ Šokovane som šepla keď sa Mattov stisk zázrakom povolil a moje telo bolestne padlo medzi farebné, mokré lístie.
„Oh, bože! Si v poriadku Clar?“ Vystrašene ku mne načiahla ruku čo vo mne vyvolalo isté pochybnosti ktoré som okamžite zahodila za hlavu.
„Ja.. myslím že.. budem.“  S krátkymi prestávkami som zo seba vyšuchtala zrozumiteľnú vetu a potiahla som si tričko bližšie ku brade, z dôvodu Mattovich otlačkov ktoré sa podľa ostrej bolesti určite rysovali na krku.
„Aby si vedela toto nebol koniec! Raz zomrieš! Zoberiem z teba duší ty malá protivná..“
„Vypadni Matt!“ Zvrieskla na neho Jane zatiaľ čo ja som sa venovala vyhýbaniu akémukoľvek očnému kontaktu medzi všetkými ľuďmi ktorý sa nehrnuli okolo nás.
„Poď, zoberiem ťa domou.“
„Jane... ja..“
„Pozri zlato, viem že bývaš s Harrym, viem že s ním chodíš a taktiež viem o tom že toto na ulici sa určite nestalo prvý krát. Zoberiem ťa domou aj keby bývať s akoukoľvek osobou ktorú nenávidím. Nedovolím aby ten idiot išiel za tebou a spôsobil ti niečo oveľa horšie.“ S úprimným úsmevom ma potiahla za ňou, do auta ktoré parkovalo neďaleko kaviarne.

„Pár dni to bude vyzerať určite divoko ale uvidíš že zo správnym make-upom to zakryješ.“
„Jane? Prečo si to spravila? Prečo si prišla za mnou, odtiahla si Matta a pomohla mi? Prečo si tam bola práve ty? Dobre viem čo všetko som ti spravila, prebrala som ti kamaráta, zosmiešnila som ťa, zničila som kamarátstvo a.. bože, prečo?“
„Pretože si bola moja najlepšia kamarátka, je mi jedno či sa pohádame pre chalana, či si sa vyspala z mojím chalanom a aj to že si ma zosmiešnila. Môže za to aj ja, nie si v tom sama. Je mi jedno čo sa medzi nami stane, nedovolím aby ti ubližoval nejaký idiot!“
„Ďakujem Jane. Ja fakt neviem čo by sa stalo keby tam neprídeš a..“
„Prišla som, tak to už nerieš! Si zdravá aj keď s menšou modrinou ale to už Harry určite vyrieši. Musím bežať, čaká ma ešte kopec práce. Ozvi sa niekedy jasné? A hlavne keď sa niečo podobné zopakuje, neváhaj a zakrič moje meno! Určite budem niekde okolo obchodov.“
„Z radosťou, ahoj.“ S úsmevom som ju jemne objala a zatvorila som dvere na izbe. S postavím sa pred veľké zrkadlo som si opatrne prešla po fialovej modrine v tvare rúk ktorá zdobila môj krk.

„Nič to nie je Harry! Bola to len nehoda dobre? Môžem si za to sama!“ bezmocne som rozhadzovala rukami zatiaľ čo som sa snažila upokojiť Harryho, ktorý sa naštvane prechádzal po izbe.
„Môže za to Matt, však?! To on ti to spravil?“ Súcitne sa na mňa pozrel zatiaľ čo mi ukazovákom nadvihol bradu na úroveň jeho očí. S miernym prikývnutím som ho pevne chytila za ruku a silno som ho objala. Drobné, horúce slzy ktoré sa mi pustili z očí na jeho tričko spôsobili jeho mierne upokojenie, no na druhej strane omnoho väčšie nervy.
„Harry.. prosím nerob blbosti!“
„Nedovolím aby môjmu dievčaťu niekto ubližoval, rozumieš? Je mi jedno čo to bude stáť ale teba sa už nedotkne!“
„Harry..“
„Ľúbim ťa Clar.. teraz bež do izby.“ S bruškom palca ma jemne pohladil po líci a zanechal mi vo vlasoch pusu, pár minút pred tým než sa z pred domu ozval motor auta a hlasné zapišťanie kolies na ulici...

Za chyby prepáčte, niečo na mňa ide takže som neskutočne unavená! :/ P.S komentáre za to že som sa odhodlala napísať novú časť? ;DDD 

2 komentáre:

  1. Bude rošambó a Harry zmláti Matta, až bude čierny :D Dúfam, že tú bitku opíšeš :) :3 Sa neuveriteľne teraz teším na ďalšiu časť a prosím ťa, netrieskaj už nič, lebo potom to dopadne tak, že čakám na časť takto dlho :D Love it, love you ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč zlato! ;DD posnažím sa! :3 Tomu ver že toto opíšem! ♥♥♥ I love you too! ♥♥

      Odstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...