sobota 29. marca 2014

Something from my life!♥ 5.

Ďalšie kecy o tom ako od 13.3 nebola časť? Článok? Nič podobné?.. Vážne prepáčte, každý deň sa nezamýšľam nad ničím iným len nad tým, že napíšem novu časť alebo pridám článok.. No vždy keď prídem zo školy som natoľko zničená z mierne dodrbaného zdravotného stavu, že mi trvá dosť dlhý čas kým sa dám za ten deň dokopy a aj to je už večer a moja energia na bode mrazu.. Mám pocit, že celý víkend len prespím alebo preležím.. Preto.. ja si budem písať časť postupne ale vážne neviem kedy ju pridám. Posnažím sa začal opäť pridávať pravidelne články a časti no... Na istú dobu asi stopnem blog. Možno týždeň, dva? Skutočne neviem ale potrebujem oddych a prišlo mi dosť nefér neinformovať Vás.
-Julíí, Mima, Bella... Baby ja si uvedomujem, že nečítam vaše nove články/časti ale.. nevládzem sa sústrediť absolútne. Čiže prepáčte mi to a ja sa určite posnažím dobehnúť ostatné vaše úžasne čítateľky a dokonalé príbehy.
P.S Ja vážne idem pomaly písať novú časť a pokúsim sa ju čo najskôr pridať aby som začiatkom leta mohla začať nový príbeh, ktorý bude dúfam pravidelne pridávaní. Ľúbim vás baby moje. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...