sobota 4. októbra 2014

Untitled 2. Something from my life!♥ 6.

Zdravím najlepších ľudí, ktorý stále sledujú tento takmer zabudnutý blog. :3

Tak čo, zmenili sa vaše dojmi zo strednej školy poprípade inej od posledného článku? :)
Ja sama za seba musím povedať, že áno.
Nie je to tam zas až také zlé ako som si myslela pretože zo zopár dievčatami sa dá spraviť skutočne skvelý kolektív, škoda tých negatívnych prvých dojmov, skutočne ma mrzia. :)

Dobre. Školy mám dosť za tento mesiac, ktorý som v nej musela stráviť takže dosť rozprávanie o nej.
Čo tak spomenúť jarmok? :3
Zažila som 6 jarmokov, na ktoré si pamätám a z toho môžem tento zaradiť ako ten najlepší zo všetkých. :)
Prečo? Pretože som ho zažila s mojou krásnou sesterničkou, kamarátom a mojím chlapčekom. :3
Po šiestom prejdení celého jarmoku od začiatku po koniec to síce kamarát so sesternicou vzdali a vzdialili sa od nás a ja som medzi tým dostala dva krásne darčeky od neho, ale tak  nakoniec sme sa opäť spojili a zvyšok dňa sme pre smiali. :) Či to už bolo  na fige, ktorá poniektorým pripadá ako cesnak, chlapcovi čo rád chodí od lavičky k lavičke a pýta sa párov či sú tam s frajerkami alebo na rôznych maličkostiach.
Bol to proste deň, jarmok a zážitok s úžasnými ľuďmi vďaka, ktorému môžem povedať, že tento rok nie je až tak zlý ako sa zdal byť začiatkom roka. ♥

Viete čo Vám poviem? Týždeň dozadu som v školskom kaderníctve mala svoju prvú zákazníčku! :3
Úplne skvelý pocit, keď cudzí človek ocení vašu prácu, ktorej sa vďaka škole venujete len tretí týždeň. :)

Oh, nemôžem ani zabudnúť na včerajší večer.
Ten krásny pocit, keď za vami nečakane príde vaša manželka. :3 (Áno, sme manželky pretože kamarátky nie sme. :D)
To jej objatie po tak dlhej dobe, juj. ♥
Ďakujem, že si ma potešila. :)

P.S -Áno, články vychádzajú nepravidelne ale pokiaľ chcete pokúsim sa ich písať každú sobotu/nedeľu. Ale len v prípade ak by bol záujem.
P.S2 -Poviedku neviem kedy dopíšem ani kedy pridám, ospravedlňujem sa ale vážne nemám toľko času ale určite sa k tomu dopracujem takže sledujte blog aj naďalej. :)
P.S3 - Komentáre? :3 Prosíííím. :3
P.S4- Je tu veľa "post scriptum", všimli ste si? :DD

Myslím, že to by malo byť všetko, pozdravujem moje slečny,  svojho chlapčeka ♥, "bračeka" Maroška :3 a všetkých čo to čítajú. :3


-Ako úplný idiot ale od neho. ♥
P.S 5- (Áno, ďalšie post scriptum :D). Na srdiečku je napísané "Mojej láske! Bez slnka a bez lásky nie je skutočný život." ♥ 


6 komentárov:

  1. zlatko moje milujem ťa :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozne rada citam tie tvoje kratke clanky pisane o tom co zazivas alebo ako sa mas :3 zlato ta fotka sa ti nehorazne podarila! :3 rozkosna a zaroven krasna :) mam aspon dalsiu fotku do zbierky.. :3 ( Chichi-hrášok :* )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. :3
      Ale no, nesťahuj si moje fotky. :DD :)

      Odstrániť
  3. hej na ten jarmok som planovala ist aj ja ale ked som sa dozvedela ze tam idete poparikovany tak som to hned zamietla :D
    ooo kadernicka sa nam rozbehla!!!! :D to su mi veci! :D ale bacha na tu britvu ked s nou budes pracovat :D priznam sa ze o to sa obavam :D
    to ja dakujem! :) bolo to akoby sme sa nevideli tisic rokov! :D no ano je to trochu chorobne ked nie sme dlho spolu :D :D :D
    tesim sa na dalsi clanocek zena moja! :D
    *tvoja manzelka :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohla siii. :)
      Nie len ty, keď sa dorežem žiletkou a to je chránená proti poraneniam.. :D Nechcem vedieť ako odíde zákazník, ktorý bude chcieť moje služby s britvou. :DD
      Trochu? :D Totálne mega úžasné objať ta po takej dobe. :33
      Ďakujem, žena. :3

      Odstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...