sobota 27. júla 2013

Memories♥ (23.časť)

Na to, stať sa vlhkou 13,14,15,16,17,18,19... sú potrebné len štyri kroky! :D 1. zbaviť sa krámov! 2. Zapnúť facebook! 3. Kliknúť na prvý gif s One Direction ktorý vám vyskočí na ploche! 4. Kukať to stále dokola, pretože je to proste náš jebatelný Liam! :333 Nie, nerobí mi dobre vstať o 6:09! :D

"Ahoj mami." Potichu som šepol keď som sa po pár hodinách letu ocitol u nás na malej verande kde sedela mama.
"Ahoj zlatko, dáš si niečo? Kávu, čaj, minerálku?"
"Mal som po ceste kávu, takže teraz nemám chuť na nič."
"Sadni si a hovor, čo sa sem privádza? Hovoril si že sa stavíš až na konci septembra."
"Viem, trošku sa to celé zomlelo. Potreboval som sa s niekym porozprávať."
"Stalo sa niečo medzi tebou a Vanessou?"
"Tých vecí je strašne veľa mami. Od vtedy čo bola v nemocnici sme boli na istú dobu odlúčený lenže som tak ďalej nemohol byť. Rozišiel som sa s El ešte v deň keď som sa to dozvedel a celé týždne som strávil v jej blízkosti. John bol proti nášmu vzťahu čomu som nechápal, vždy sa s nami hrával. Chápem že ju chcel ochraňovať ale najviac ma prekvapilo to že chcel ochrániť mňa.."
"John je veľmi milý chlapec, už od malička mal tendenciu chrániť vás. Obidvoch."
"Lenže toto je iné mami.. Vaness objavili leukémiu. Včera mala prvú liečbu, nezvládam to mami. Viem že musím byť silný hlavne pre ňu ale nedokážem sa pozerať na ňu ako mi odchádza za dvermi nemocnice a potom sa mi vráti celá vyčerpaná a len s miernou šancou že to všetko k niečomu je. Čo ak sa s toho nedostane? Neprežijem to.."
"Vaness je silné dievča, nemôžeš na to myslieť. Teraz tu musíš byť pre ňu a veriť."
"Verím mami a som tu pre ňu stále.. Vieš si predstaviť aké je to ťažké? Žiť s tým pocitom že pri nej večer zaspávam ale jednu sekundu sa môže všetko zvrtnúť a ráno skončím len s uplakanými očami a zlomeným srdcom?"
"Vaness tu bude s tebou stále, nikto nevie čo sa stane ale teraz je hlavné aby si jej venoval všetku lásku."
"Ľúbim ťa mami.."
"Aj ja teba srdiečko. Nechceš jej zavolať? Určite sa poteší keď bude počuť tvoj hlas pred spaním."
"Bojím sa že to nezvládnem.."
"Je to predsa tvoja priateľka, to najkrajšie dievča ktoré kedy prešlo prahom týchto dverí a tá jediná ktorej dovolím ukradnúť môjho jediného syna. No tak, zavolaj jej."
"Fajn." S miernym úsmevom na perách som si s bruškami prstov zotrel drobné slzy ktoré mi počas rozhovoru s mamou vypadli s oka a z vačku nohavíc som si vybral mobil. Zo zimomriavkami po celom tele kvôli pohľadu na našu spoločnú fotku na tapete som sa široko usmial a vytočil jej číslo.
"Prosím?"
"Zdravím tú najkrajšiu ženu na svete ktorá bude jedného dňa moja dokonalá manželka!"
"Zdraví späť toho najlepšieho snúbenca. Ako sa máš zlatko?"
"Bez teba? O ničom, neskutočne mi chýbaš. Máte s babami žúr?"
"Skôr sa rozplývame nad miniatúrnym bruškom Perrie."
"Všetko v pohode?"
"Pravdaže. Kedy prídeš?"
"Ráno, nejaké špeciálne požiadavky na zajtrajší deň?"
"Myslela som že si dáme spraviť to spoločné tetovanie a potom sme mohli niekam zájsť."
"Večera a kino?"
"Uhmm. môže byť. Louis?"
"Hmm?"
"Neskutočne ťa milujem! Strašne ďakujem za to že si si vybral ako kamarátku v detstve mňa namiesto tých tisíc dievčat ktoré ťa obskakovali a že si mi dal prednosť pred toľkými nádhernými fanúšičkami."
"Ja teba milujem oveľa viac, nemáš začo ďakovať chcel som to tak rozumieš? Si jediné dievča ktoré milujem a budem milovať."
"Louis? viem že to je asi totálna kravina ale.. mám takú malú požiadavku."
"Akúkoľvek chceš."
"Nemohli by sme ísť niekedy s babami a chalanmi na zopár miest? viem že to bude drahé, nezmyslené a zaberie to veľa času, a nebudete  s tým.."
"Stop! má to zmysel a nemusíš sa starať o to či je to drahé, chalanov a babi nejako presvedčíme hlavne vyberte miesta. Môžeme ísť hneť popozajtra."
"Skutočne?!"
"Skutočne."
"Och bože Lou!! ďakujem!"
"Nemáš začo láska, bež k babám lebo sa tam bez teba zbláznia."
"Tak zajtra ráno?"
"A s tým najväčším darčekom."
"Stačíš mi ty."
"Drobec, Ľúbim ťa."
"Ja teba viac, dobrú noc zlatko."
"Dobrú."
Zo šťastným výrazom na tvári som zložil hovor a otočil som sa späť k mame ktorá sa s úsmevom na mňa pozerala...

"Skutočne ma mrzí že nemôžem zostať dlhšie, pozdrav potom dievčatá a daj im tie darčeky. Zastavím sa niekdy koncom mesiaca spolu s Vaness."
"Tešíme sa, fakt nezostaneš na raňajky?"
"Jedne som sľúbil Vaness, nerád by som to zmeškal. Musím sa ešte zastaviť pre nejaký obrovský darček pre ňu. Zatiaľ sa maj, ľúbim vás."
"My teba tiež Louis." S úsmevom som sa pozrel na mamu ktorá mi kývala spoza dverí a nastúpil som do taxíka ktorý ma čakal. Po menšej zastávke pre vybratie darčeku  Sme sa zo spokojnými výrazmi v tvári všetci stretli na Londýnskom letisku ktoré bolo opäť obklopené fanúšičkami aj cez skorú rannú hodinu...

Vaness.
"Všetko najlepšie kráska." Zo sladkým hlasom mi šepol Louis do ucha čo spôsobilo zachvenie môjho tela a prudké prebudenie.
"Louis! Pane bože ty.. si nezabudol?!"
"Ako by som mohol zabudnúť na narodeniny toho najlepšieho dievčaťa? Páči."
"čo to je?"
"Darček, je to len taká malá drobnosť"
"Louis William Tomlinson! Od kedy považuješ za malú drobnosť a pritom aj za vhodný darček k narodeninám spodné prádlo?!  Ty nedokážeš myslieť bez tvojho úchylného mozgu ani pri vyberaní darčeku?" Zo smiechom som zahlásila po otvorení darčeku ktorý mi podal.
"Môžeme vyskúšať či  sa ti bude hodiť."
"Poďakovanie ti môžem dať aj bez toho prádla. Hlavne keď dnes tak neskutočne dobre vyzeráš."
"Uhmm..takže pokračujeme tam kde sme na lúke skončili?"
"Kde len chcete pane!" S úsmevom na perách som sa opatrne presunula k jeho ústam na ktorých som nechala bozk a jemne som sa presunula ku okraju jeho trička ktoré skončilo niekde na druhej strane v posteli. Zo smiechom ktorý som vypustila z úst kvôli tichému vzdychu ktorý vyšiel s Louisa kvôli jemnému chyteniu jeho pýchy spôsobil jeho nechápavý pohľad a zmocnenie sa vedenia....

Pokračovanie na budúce! :D ale asi bez dokončenia tejto pasáži! :DD nedopadlo by to dobre ani pre jednú z nás! :D P.S za chyby prepáčte som lenivá ich čítať! :DD 




2 komentáre:

  1. wááá, úžas ♥ čo najrýchlejšie ďalšiu časť!!! ♥♥♥♥ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uchilneeee ale uzasne :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...