štvrtok 4. apríla 2013

Článok na želanie pre Kamila! ;D

Keďže Kamil chcel aby som napísala o ňom článok :D tak prosím! :D prosím nezabite ma za to že na blog pridávam kraviny :D ale on mi sľúbil že bude čítať môj príbeh!! :DD

Pokiaľ chcete spoznať chlapca ktorý dáva také hlášky cez hodiny že prinútil učiteľku si búchať hlavu o stvol tak vám odporúčam Kamila! :D takže na začiatok zopár hlášok ktoré ma prinútili plakať! :DDD

1.
Učiteľka: "Tie odpadky pod oknom si budete zbierať!"
Kamil: "ale Pani učiteľka! to tam vyhadzuje pani riaditeľka!" :D btw. pod tým stromom bolo 12? ak nie viac šupiek od banánu, chleba na strome a rôzne vreckovky ;DD

2.
Jeden spolužiak:"Kamil, od chorých ľudí sa musíš držať najmenej dva metre inak sa nakazíš!"
Keby on počúval! :D on sa na mňa primáčkne a káže mi aby som kašlala! :DD

3.
Och na toto nemôžem zabudnúť! :D mali sme v škole nejaký koncert nejaký dvaja ujkovia prišli a púšťali nám videa a spievali :D a Kamil sedel vedľa nás a on zrazu na celú chodbu niečo o kotlíku. tam všetci stíchli a buchli si po čele :D taký výbuch na celej chodbe! :D potom tam začal mávať rukami a vypálil nám -,- :D

4.
Učiteľka: "Kráľovná záhrad, čo tým myslíme?"
Kamil: "Kosačka!"
učiteľka: "Detvan to nemyslíme človeka ale naučiť sa báseň."
Kamil: "mor ho?"
Spolužiak: "zjedol celú chladničku."
Kamil: "ty ju jedávaš?!"

5. (pridám vám aj také veci v ktorých Kamil "nevystupuje"
Spolužiak. "Môžem sa napiť?"
učiteľka: "zomrieš smädom?"
Spolužiak  "No, áno.."
Učiteľka "tak zomri!" (btw. ona je zlá! -,- :DD)

6.
Kamil: "ja to nemám ale."
Spolužiak (volajme ho Andrej :DDD) "Ja?"
Učiteľka "strihnite si.. Pad a Mat.."
Kamil: "neležala ta?"
*Andrej niečo dopisuje na tabuľu..*
Učiteľka "Andrej!"
Kamil "ahá! takže to ja mám zle?"
Učiteľka: "raz, dva, tri no nerozbijem ho?!"
Kamil: "tak čo tam mám dať? nemôžem dať iné slovo?"
Učiteľka: "no uhádol si nemôžeš."
Kamil: "a čo? sánka neležala?"
*Učiteľka si búcha hlavu o stôl*

7.
Kamil je aj skvelý herec! :D pod jedličku si zahral cigánku Jolandu! :D určite ju poznáte! :D je to predsa hit! :DD keby chcete mám aj video! :DDD

8.
Kamil raz cez hodinu vybral rádio a začal ho inštalovať, akurát že na celú triedu hučali Maďarske slovíčka -,- :D potom sme počúvali hokej a vrieskali na celú školu :D

9.
Je toho proste veľa! :DDD to bez neho by bola strašná nuda v škole! :DD dnes mi dokonca napísal aby som napísala o tom aký je krásny. Prepáč Bejby ale ja ti tu nebudem dohadzovať dievčatá! :D Oh, a Kamil? ak si tento článok budeš čítať o čom vôbec nepochybujem! :D nie nemám toľko návštevnosti kvôli tebe a neobjímaj ma pred celou triedou, vyzerá to zvláštne! :DDDD keby ma niečo napadne tak to buď dopíšem alebo niečo :) takže baby a Kamil :D idem napísať novú časť Don´t Cry my Princess takže prosím komentáre aby som vedela že či ste si toto prečítali (je to nepovinné čítať) :D a prosím dajte komentáre sem ( 
http://admins-stories.blogspot.sk/2013/04/dont-cry-my-princess.html ) aby som vedela že ste si to čítali :) ľúbim vás! :*

1 komentár:

  1. :D :D :D smejem sa :D zabudla si ešte na to čo sa pýtal učiteľky, že či by zachránila skôr svojho psa dusiaceho sa na reťazi, alebo svoju korytnačku, ktorá by sa topila na súši. :D ona na to, že psa a Kamil zahlásil, že je rasistka :D :D :D no nemôžem z neho :D
    Narry ti postačí na to aby si zistila kto som :D

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...