streda 17. apríla 2013

Don´t Cry My Princess ♥ 13.

Milujem, milujem, milujem vás!!!! ;*** ďakujem za komentáre a znova vyššiu návštevnosť! :) Mám taký pocit že mám protest na učenie v stredu o.O poslednom čase chýbam stále  v stredy a štvrtky :D no jop, proste mi býva zle! :DDD och čo vám poviem! ;33 dnes keď som nešla do školy a len tak som pozerala von oknom a zrazu?.. KEVIN! :DD neviem ako to súvisí s ním ale mám skvelý nápad na nové časti, takže dúfam že už žiadni blok! ;)

"Dobrý večer, Ryan?"
"Oh, Alex som rád že voláš rozhodla si sa?"
"No, ja to teda beriem. kedy by som mala "nastúpiť"?"
"najdôležitejšie bude musieť odstúpiť od súťaže takže porozprávať sa s porotou  a následne všetko zrušiť. takže pokiaľ by ti to vyhovovalo tak zajtra o takej druhej? mám nejaké známosti takže dostať sa ku tým "najvyšším" problém nebude."
"pohode, takže zajtra o druhej v kaviarni?"
"teším sa, dúfam že budeš spokojná."
"to dúfame dvaja. tak zajtra." s obrovským úsmevom som zložila a posadila som sa na gauč ku Niallovi ktorý  bol zaujatý nejakým programom o varení a mňa dokonalo ignoroval.
"Niall?"
"čo?!"
"Ehm, prosím?!"
"o čo ti ide Alex?"
"o čo ide mne? nerozumiem"
"tak ty nerozumieš?! najskôr sa hráš na dievča ktoré vôbec nič nemá a je anjelik a pritom ma využívaš len pre slávu ako všetky ostatné! myslíš že som taký debil že ti na to neprídem?!"
"o čom to sakra točíš Niall?!"
"tak o čom točím áno?! Myslíš že som naozaj idiot a nevšimnem si všetky tie SMS ktoré ti prišli kým si sa sprchovala?! že si nevšimnem pod akým menom máš uloženého toho tvojho nového "manažéra" ktorý sa zázrakom objavil a chce ťa presláviť lepšie než ja?!"
"aké SMS?! mám ho uloženého pod normálnym menom!"
"podľa teba je úplne normálne mať svojho manažéra uloženého pod "zlatko"?! a rôzne SMS ktoré ti za poslednú chvíľku prišli s textom že sa stretnete zajtra a zoberieš si opäť tie sexy šaty ako dnes?! čo si o mne do boha myslíš?!"
"mám ho uloženého pod Ryan! nechápem o čo ti zasa ide! žiadne SMS-ky mi neprišli! asi by som o tom vedela!"
"lebo ti ich asi nechám prečítať! až taký blbec som nie je! si len ďalšia obyčajná chudera ktorá ma chcela len využiť! daj mi pokoj Alex..."
"Fajn! mysli si čo chceš! je mi to úplne jedno! a vieš čo?! kašlem ti na tvoj pekelný dom! si len ďalší bezcitný  idiot!" zvrieskla som na neho a s plačom som zabuchla dvere na izbe. S hnevom v tvári som hádzala všetky moje veci späť do kufra a s prázdnotou v duši som zatvorila vchodové dvere. Po pár rozhodujúcich nádychoch som stlačila zvonček a čakala som kým niekto otvorí dvere.
"Oh Alex! čo ty tu?"
"Liam, je tu Dan?"
"jasné, ty sa niekam sťahuješ?"
"vlastne mám na vás malú prosbu. mohla by som tu dnes prespať? prisahám že zajtra odídem."
"poď ďalej, čo sa stalo?"
"neviem, Niall začať proste hovoriť o nejakých SMS a čísle. ja naozaj nechápem o čo mu ide!"
"Vy ste.... no..."
"či sme sa rozišli? myslím že s najväčšou pravdepodobnosťou, veď predsa som len ďalšia chudera ktorá ho chcela využiť len pre slávu.."
"Alex, nie si! si skvelá jeho to prejde."
"Nie Liam. ja už nechcem byť znova ponížená, na dne a s ničeným životom. kašlem na vzťahy.. zajtra mám stretnutie s Ryanom ohľadom práce"
"a čo x-factor?"
"odstupujem. Ryan mi navrhol lepšie podmienky na slávu."
"to je tvoje rozhodnutie, snáď to zvládneš. hore máš voľnú izbu, zostaň tu do kedy chceš." s malým úsmevom ma Liam objal a odišiel niekam za Dan. opäť zo slzami na krajíčku som sa zatvorila v izbe s túžbou zaspať opäť pri ňom. zvuk budíka ktorý ma opäť budil tento krát na čas ma upozornil na schôdzku ktorú mám mať už o pol hodinu. čierne rifle, čierne topánky na platforme s silno modrým tričkom na ramienka a tenkou čiernou koženou bundou som doplnila s vybíjanou kabelkou a vlasy som si dala opäť do vysokého vrkoča. znova krátke čakanie v dopravnej zápche a potom malé zbehnutie do kaviarne.
"prepáč znova meškám!"
"to nevadí Alex, ahoj." s úsmevom mi dal pusu na líce a jemne ma pohladil po ruke. s nechápavým pohľadom som sa na neho pozrela a posadila som sa na jednu zo stoličiek.
"o chvíľku by mala prísť Demi, pravdepodobne by ťa mala mať na starosti takže stačí ak podpíšeš zmluvu že končíš s ňou."
"oh, to je super! za koľko by tu mala byť?"
"tak do desať minút, ponáhľaš sa niekam?"
"vlastne do kaderníctva, omrzela ma červená."
"si v nej zlatá! ideš na prirodzenú farbu?"
"neviem, rozmýšľala som nad rôznymi ale asi budem znova brunetka."
"myslím že ti pristane všetko, ako sa má Niall?"
"prečo sa pýtaš?"
"len tak, veď je predsa tvoj priateľ."
"mi sme sa rozišli."
"ou, to je mi ľúto." s vážnym pohľadom a mierne pokrčeným čelom prehovoril a potom sa usmial na Demi ktorá stála za mnou.
"ahojte, tak o čo ide?"
"Ahoj, ide o to že Alex som ponúkol prácu stáť sa speváčkou. každý vieme že v súťaži sa dlho nemusí udržať a potrebujeme podpísať zmluvu že končí."
"ja ju tu ale nemám."
"mám záložnú stačí ak to podpíšeš."
"naozaj?"
"naozaj prosím pohni si." nervózne sa na ňu pozrel zatiaľ čo ja pozorne pozerala na všetky jeho zmení tváre.
"pokiaľ je to všetko môžem už ísť?!"
"môžete už ísť obe, Alex mi sa vidíme o pár dní spravíme si menší výlet do Španielska a Demi maj sa dobre." prehovoril opäť s čudným pohľadom v tvári zatiaľ čo ja som opatrne "cúvala" preč s kaviarne. po zopár nádychoch na čerstvom vzduchu som opäť nastúpila do taxíka a namierila si to do najbližšieho kaderníctva. po hodine úprav ktoré som nechala len na kaderníčke som sa konečne mohla pozrieť do zrkadla. moje vlasy ktoré pred tým boli rovné a červená sa počas hodiny zmenili na kučeravé a neodolateľne hnedé. so širokým úsmevom som poďakovala a na stôl som jej položila nejaké peniaze. s hlavou plnou vybavovania som sa zastavila v jedom s hotelov kde som si objednala izbu na neurčitú dobu a s kuframi ktoré som dotrepala od Dan som sa "nasťahovala"....

Baby poviem vám toľkoto táto časť je preto takáto krátka a o ničom s toho dôvodu že dnes ešte možno jednu pridám :)

2 komentáre:

  1. toto sa mi nepáči, mne tam ten Ryan vôbec nesedí... a štve ma ten jej rozchod s Niallom... :P takže píš rýchlo druhú a udobri ich! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. smutné je to píš dalsiu a pridsaj ju a nezabudni ich dat ryhlo do kopy ok Fufík

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...