pondelok 22. apríla 2013

Don´t Cry My Princess ♥ 19.

Po namáhavom dni vám pridávam časť! :) berte ohľad prosím na to že len pred pár hodinami som skoro odpadla v škole a vôbec si nepamätám ako som sa dostala k učiteľke o.O :D viem že som sedela pri kamoške a potom som bola dole? o.O :D Okey! :D teraz vážne žiadne drogy v tom nie sú! ;33 Práve som mimo signálu! :D mám dokonalý výhľad na kolajnice! :D môj druhý domou!! ;333 a čo práve nevidím! :O šesť komentárov! Realy?! :O I LOVE YOU! ;*

Primerané teplé ráno s chladným vetrom ktorý nadnášal lístie v parku vyzeralo tak nádherné. s úsmevom na tvári som položila kufre vedľa jednej s lavičiek a ľahla som si na ňu pričom som si vychutnávala slabé slnečné lúče jesene. V slúchadlách ktoré som mala na ušiach som počúvala jednu s mojím obľúbených pesničiek a pritom som kývala s nohou ktorá mi trčala s lavičky do rytmu hudby. Malý kúsok chládku ktorý mi vyrušil moju skvelú oddychovú hodinku ma prinútil otvoriť oči. Osoba ktorá stála predo mnou s tým najdokonalejším úsmevom na svete mi opäť pripomenula všetky tie skvelé chvíľky na tento park.
"Niall! Oh bože, tak strašne mi si my chýbal!"
"ty mne oveľa viac princezná, ani si nevieš predstaviť ako som sa trápil keď som sa kvôli úplnej blbosti s tebou rozišiel a potom prišla Danielle s tým že si sa jej neozvala niekoľko dní."
"nechcel mi dať mobil.. mňa to trápilo oveľa viac, Niall? Milujem ťa. tak neskutočne ťa milujem a ani si nevieš predstaviť aké ťažké bolo bojovať preto aby som ti to ešte niekedy mohla povedať."
"už sme spolu, už žiadne rozchody pre kvaviny a žiadne odchody kvôli zlým náladám."
"pamätáš si na tento park?"
"ako by som mohol zabudnúť? mal som v ňom druhé rande s tou najkrajšou princeznou na celom svete."
"ty si to bral ako rande?"
"už od prvého okamžiku, keď si sa ma vtedy spýtala že či bežne pozývam fanúšičky von naozaj som nevedel čo ti na to povedať a keď si vtedy prespala u mňa v hoteli nedokázal som zaspať. bola si taká rozkošná a bál som sa že odídem späť do Londýna bez teba a ty na mňa zabudneš. Zamiloval som sa do teba hneť ako som ťa uvidel medzi tými dievčatami v publiku a neprestanem ťa milovať nikdy! už navždy budeš moja."
"ďakujem ti že si ma vtedy zobral ku sebe, po pravde? baby vedeli že si moja platonická láska už pekne dlho. len som sa ti to bála povedať. bol si ku mne taký milý, zlatý a všetky tie veci kvôli ktorým som ťa milovala každou minútou viac ale stále som sa zastavila s vetou že sme len najlepší kamaráti a nič viac."
"ty môj blázon! ideme? baby a chalani majú pre teba malé prekvapenie."
"môžeme, Niall?"
"Prosím?"
"už to dlhšie nevydržím." s úsmevom na tvári som sa postavila na špičky a jemne mu pobozkala pery ktoré sa mu počas bozku opäť rozžiarili na ten nádherný úsmev. Ruka v ruke spolu s mojimi kuframi sme nastúpili do taxíka a následne do lietadla. kvôli tajomstvu ktoré mi nechcel povedať som celú cestu musela mať na ušiach slúchadla a v nich hudbu na plno. podľa jeho pohľadu si tento moment skvelo užíval a pokiaľ je šťastný ja som dvoj násobne. Po niekoľkých hodinách počúvania tých istých pesničiek dookola som objala Nialla a pri jeho uspávacom hladkaní mojich vlasoch som konečne po dlhej dobe sladko zaspala. Studené hladké ruky ktoré ma jemne pohladili po líci a následné pobozkali na čelo ma s úsmevom na tvári zobudili.
"už sme tu, zvládneš to alebo ťa odnesiem na rukách?"
"chodiť zatiaľ vládzem ale ďakujem za ponuku."
"tak poď ale pod jednou podmienkou!"
"akou?"
"drž si oči silno a nepozeraj sa dobre?"
"Niall ak sa tu niekde rozčapím na zemi tak si ma neželaj!" zo smiechom som na neho zvýšila hlas a na oči som si položila ruku. s úsmevom na perách som ho silno držala za ruku a pritom ho nasledovala. Zvuk rôznych hlasov na letisku znázorňoval že sme vo veľkej hale.
"otvor oči, ale najskôr sa otoč ku mne."
"si blázon vieš o tom?"
"ale len tvoj! ľúbim ťa láska.." jemným hlasom mi šepkal do ucha a potom ma otočil k východu dverí. obraz ktorý sa mi naskytol mi priniesol neskutočnú radosť. Slzy ktoré som mala v očiach a roztrasenú ruku ktorú som mala priloženú na ústach hovorili za všetko. Hala letiska ktorá bola do každého detailu vyzdobená rôznymi balónmi, stužkami a veľkým nadpisom ktorý bol adresovaný mne, všetko to bolo také neuveriteľne až do momentu keď sa vo dverách neobjavili baby spolu s chalanmi čo ma priviedlo do úplného šialenstva.
"Pane bože ja.. ja neviem čo mám povedať." s očami plných sĺz šťastia som sa otočila späť k Niallovi ktorý sa na mňa usmieval a následne ma objal.
"neplač princezná."
"Niall ako ste to spravili?"
"Babám si chýbala a o chalanoch ani nehovorím. vyzeralo to tu ako keby s tebou chodili ony a nie ja."
"Niall ja vám tak strašne ďakujem."
"nemáš začo! myslím že baby pre teba ešte určite niečo majú bež za nimi."
"a čo kufre?"
"o ne sa postarám ja, bež lebo sa ťa nevedia dočkať!" zo smiechom ma pobozkal a ja som sa rozbehla na druhú stranu.
"Alex!"
"Nie ja prvá! tak strašne ste mi chýbali! mňa tak strašne mrzí všetko čo sa stalo a že som si na vás nespomenula. mala som vedieť že pre mňa znamenáte niečo veľké a už nikdy o vás nechcem prísť."
"Nikdy si neprišla a ani neprídeš! je to už za nami zabudni na to! teraz ťa tu víta nádherné teplé počasie New Yorku a malé prekvapenia!"
"to nemyslíte vážne!"
"pre teba všetko láska!" s úsmevom ma objala El a následné všetci. po päť minútovom spoločnom objatí som sa opäť po všetkom rozhliadla a potom som dostala skvelý nápad. s tašky ktorú som mala prehodenú cez rameno som vybrala fotoaparát a podala som ho najbližšiemu okoloidúcemu. po nájdení Nialla sme sa všetci postavili pod výzdobu a s najväčšími úsmevmi, najlepšou náladou a najlepšími ľuďmi na svete som tento okamžik spečatila.
"pokiaľ ste si ju dostatočne užili tak mi si ju ukradneme!" zo smiechom poznamenala Perrie ktorá ma následne ku sebe stiahla a spolu s babami sme nastúpili do taxíka.
"a čo teraz?" unavene som sa spýtala keď sme sa dostali do jedného s najluxusnejších hotelových izieb s výhľadom na celý New York.
"a teraz sa pekne postavíš a vypadneš do kúpelne kde sa dáš pekne do poriadku, oblečieš si to čo tam máš a potom sa sem vrátiš!" s prísnym pohľadom a slabým úsmevom ma odtlačila do kúpeľne Dan a zavrela dvere. po menšom premýšľaní o posledných hodinách som na seba pustila teplú vodu a po usušení som sa obliekla do krátkych žltých šiat s balerínami rovnakého odtieňu. s neistotou som otvorila dvere kde čakali nedočkavé baby a čakala som na ich reakciu.
"ako to robíš?! vždy keď si ťa zoberieme aby sme s teba spravili neodolateľnú kočku tak ty sem prídeš ako brutálna dračica?"
"nerob si srandu!" zo smiechom som do nej hodila malého plyšového medvedíka ktorý bol na skrini a posadila som sa pri nich.
"dovolíš nám ešte jednú vec?"
"podľa toho o čo ide."
"pokiaľ ťa môžeme nalíčiť a spraviť ti niečo s vlasmi tak to bude úplne všetko."
"že ste to vy." s úsmevom na tvári som sa posadila na malú drevenú stoličku a vychutnávala si každú minútu s nimi ako kedysi. po pár minútach úprav pípla Dan SMS a tým sa všetky vytratili niekam do izieb a mňa nechali v izbe úplne samú. s nechápavým pohľadom som sa rozhliadla po izbe a potom som sa postavila na balkón kvôli hudbe ktorá sa ozývala zospodu. Klik! ;)
"I Like Your smile,
I Like Your vibe,
I like Your style,
But that´s not why i love you,
And I, I like the way,
You´re such a star,
but that´s not why  i love you...

You're so beautiful
But that's not why I love you
I'm not sure you know
That the reason I love you, is you
Being you, just you
Yeah the reason I love you is all that we've been through
And that's why I love you...."
"ty si sa zbláznil Niall!" zo smiechom som na neho zakričala pričom som sa ešte stále pozerala na jeho drobné telo ktoré aj kvôli výške vyzeralo tak neuveriteľne sexy.
"zbláznil ale do teba! poď sem prosím!" s úsmevom zakričal a ja som bez ďalšieho rozmýšľania zišla dole. Baby ktoré sa nevinne na mňa pozerali keď som vyšla pri hotel a pritom sa každá objímala zo svojimi láskami mi všetky plány na ich postupnú vraždu vymazali s hlavy. s obrovským úsmevom som prišla pri Nialla ktorý v ruke držal obrovského plyšového medveďa a kyticu ruží. rôzne Directionerky ktoré stáli obklopené vedľa nášho hotela a iný okolo idúci sa  zastavovali a s nedočkavým pohľadom sledovali všetko čo sa tu dialo.
"ty si nie je normálny Niall!" s úsmevom na tvári som sa oprela o jeho hruď a hľadela som mu do očí. zvuk dievčat ktoré pišťali na celé mesto sa zrazu upokojili a vybrali s mobily spolu s fotoaparátmi, kamerami a rôznymi vecami. s nechápavým pohľadom som sa na nich pozerala a potom som spravila krok dozadu od Nialla.
"Princezná? vezmeš si ma?" s nádherným úsmevom sa na mňa pozrel pričom si kľakol na zem a s krabičkou v ruke mi hľadel do očí.
"Niall ja naozaj neviem čo mám povedať.." s prekvapeným pohľadom som na neho hľadela.
"povedz áno!" zo smiechom zakričalo jedno s dievčat a následne všetky. po krátkom výbuchu smiechu som sa konečne upokojila a opäť som sa mu zadívala do očí.
"áno láska.."
"prosím? nepočul som.."
"ÁNO!" zo smiechom som ho pobozkala a následne objala.
"milujem ťa láska."
"ja teba viac zlatko."
"si pripravená na ďalšie prekvapenie?"
"nie! toto by na dnes stačilo."
"myslím že toto jedno prekvapenie moja snúbenica ešte zvládne!" zo sladkým hlasom ma pobozkal a potom sa podpísal s ostatnými všetkým fanúšičkám. Po menšom čakaní sme opäť nastúpili do taxíka a po krátkej jazde sme zastavili na malom mieste zo skalkami, pieskom, ohňom a šírim nebom plným hviezd. po uložení pri oheň Niall vyberal gitaru a začal potichu hrať melódiu pesničky "I Love You first" po začatí jeho spevu a následné nášho sa všade ozývala skvela hudba zladená s perfektnými hlasmi. popri hraní rôznych pesničiek a pitia rôzneho alkoholu spojeného nejakým jedlom som sa opäť cítila byť výnimočná.
"nad čím rozmýšľaš?"
"nad týmto všetkým, nad dnešným dňom, minulosťou a budúcnosťou."
"minulosť nech ťa netrápi. od teraz si budúca pani Horanová a na ničom inom nezáleží."
"Ľúbim ťa.."
"ja teba tiež láska." s úsmevom som sa ku nemu pritúlila a opäť som sa zahladila na hviezdy ktoré tak neuveriteľne žiarili na oblohe.

Keďže ste dali šesť komentárov tak takého prekvapenie ste si zaslúžili no nie?! :) na to že som takmer odpadla tá časť nie je až tak zlá či? ;) 









5 komentárov:

  1. perfekté konečne sú spolu šťastný

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tato coas je je dobra ... ta je VYNIKAJUCA :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosím? prosím? prosím? PROSÍM? o.O .... och môj Bože!! ♥ milujem ťa! už som Ti to povedala? zbožňujem!! krásne, úžasné, dokonale romantické! ♥ I fuckin love it! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :O cozee?! uplny brutal...dokonale ! :) nemam slov.. nato ze ti bolo zle je to uplne uzasne :) prekvapila si nas a nie len mna ale aj ostatnych :))
    Chiara

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasa!!! super!!!nadhera!!! omdlievam :D krasne pises aaaa uzastna cast :) baby davajme vzdy tolko komentov aby davala vzdy take krasne prekvapenia :D jednym slovom KRASA!!! :* :D :) :D

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...