nedeľa 3. marca 2013

Oznam-Nový Blog

Takže baby toto je nový blog kde budem pokračovať v písaní príbehu Sweet Bad Girl. Keby ste nevedeli tento príbeh som písala na tomto blogu (  http://admins-stories.blog.cz/ ) ktorý som opustila s dôvodu že moja kamarátka sa rozhodla pridávať ďalej jej príbeh takže sa tým automaticky moje časti zázrakom budú strácať. ;) dúfam že aj tu budete chodiť všetky ktoré ste chodili pred tým na tamten blog! :D dnes vám pridám 20 časť takže to bude do takej 19:00 určite! :) prosím napíšte komentár všetky ktoré o tomto blogu viete a zostanete mojimi vernými čítatelkami aj tu! :/

2 komentáre:

  1. samozrejme, že čitateľky Ti ostanú :) aspoň ja určite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to na ehmm ! :D a je to poondena onaa :D wrrr :D a neutahuj si zomna lebo pridem osobne k tebe a neprezijes to ! -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...