sobota 16. marca 2013

Sweet Bad Girl 31.

baby? :DDD som psychopat :D táto časť je psychopatického pôvodu :D dôvod? :D som hore od 05:00 do teraz som nespala takže teraz to bude iná debilita :DDD pokiaľ sa mi podarí časť bude dlhá lebo mám náladu na písanie!! ;33 ľúbim vás! :* inak baby? trápi ma jedna vec -,- na starom blogu som mala aj 6 komentárov a tu mávam 3,4 chodíte sem vôbec? :/

"Vstávaj ty čupla snáď nás nechceš na našom vystúpení nechať samú!"
"čo? akom vystúpení? čo sa tu deje?!"
"čo sa tu deje? keby neslopeš celú noc a potom neprespíš celý deň tak by si vedela že o dve hodiny nám začína tá súťaž zabudla si?"
"Pane bože! to bol len sen?!"
"tak podľa tvojich sexy polôh a výkrikov to musel byť inak sexuálny sen."
"kiež by, najskôr sa mi snívalo že som mala ísť na tú súťaž ale som mala dopravnú nehodu pri ktorej som prišla o dieťa ktoré som čakala, potom som sa dozvedela že to bola Perrie a nakoniec som ju chcela zavraždiť pretože som na ňu mierila zbraňou. nakoniec som vystrelila a zo zadu som cítila tupú bolesť ktorú mi spôsobil Zayn."
"tak to veľmi sexy nie je. tá tupá bolesť zo zadu bol mimochodom Louis."
"Louis?! čo tu chcel pre boha?"
"on proste neodolal sa ti neodplatiť za to jazierko na tvojej oslave."
"bože to bolo dávno. prišli už kostýmy a vstupenky pre chalanov?"
"kostým máš v kúpeľni, sprcha by ti naozaj neuškodila a lístky už majú všetci. pohni si pretože to meškanie k našej výhre naozaj neprospeje." zasmiala sa a hodila po mne nejakú vec. to by nebola ona, vždy musí spraviť najväčšiu kravinu práve v tú dobu keby by som najradšej hodila tyčku. zvláštnym spôsobom som sa postavila s postele a prešla až do kúpelne. po dlhej sprche a dosť veľkých úpravách som sa konečne obliekla do tanečného kostýmu a dotrepala sa dole kde všetci čakali.
"šípková Ruženka sa nám zobudila?"
"neprovokuj Malik inak ťa nepustím sa na mňa pozrieť."
"pokiaľ si tieto sexy šaty môžeš nechať tak pokojne zostanem čakať v izbe."
"idiot." zasmiala som sa a pobozkala som ho. po pár hlúpych pohľadov od tej malej farbenej štetky som pri predstave na môj sen stratila všetku trému a pokojne sa naďalej venovala Zaynovým ústam.
"nemôžete si to nechať na večer?!"
"chceš sa snáď pridať?"
"prepáč ja nie som ty že kradnem chalanov."
"aspoň viem ako si ich uloviť."
"veď zábava ešte príde, keď ti ten tvoj veľký sen niekto vyfúkne."
"pokiaľ nechceš skončiť s guľkou v hlave a krvou na celom oblečené, ktoré by mimochodom vyzeralo oveľa lepšie keby ju tam máš tak drž hubu zlatko."
"psychopat.."
"ja som nevedela že som zrkadlo, ale tak keď sa na teba pozerám tak by som ním naozaj nechcela byť." víťazne som sa na ňu usmiala a vybehla po schodoch po mobil ktorý už druhý krát zvonil. po nekonečnom rozprávaní sa s mamou o mojom limite na slávu ktorý sa blíži ku koncu konečne pred domou zastalo naše auto a mi sme mohli ísť na veľké vystúpenie ktoré rozhodne o našich životoch.   spoza červených žalúzií som sledovala každú jednú skupinu pred nami. boli naozaj dobrý, priam perfektný. celá ich choreografia bola bez jednej chyby a podľa výrazu poroty sa moje sebavedomie  stále znižovalo.
"ty to dokážeš zlatko, ste lepší než všetci tí tanečníci pred vami."
"som strašne nervózna Zayn, čo aj to nedokážem?"
"Tracy musíš si veriť máš na to a určite do dokážeš bez jedinej chyby."
"ďalší! skupina Dream Dance na javisko!" zakričal starší muž, podobný môjmu snu a ja som sa nervózne spolu s ostatnými presunula na javisko. pesnička sa rozšírila po celom divadle a po pár nádychoch som začala. po nekonečnej tvrdej drine, veľkej nervozite a ohromnej túžbe sme celý zadýchaný skončili naše číslo a cez celé divadlo sa ozval hlasitý potlesk.
"výborne Dream Dance. za dnešný deň ste tu boli najlepší!"
"ďakujeme!" s úsmevom na tvári sme prehovorili a odišli späť do zákulisia. po nekonečnom čakaní ktoré má každou minútou zabíjalo stále viac a viac nás konečne všetkých zavolali na javisko a začali rozprávať.
"všetky skupiny ste boli jednoznačne perfektné, zohrané a talentované ale keďže vybrať môžeme len jednu skupinu ktorej sa splní veľký sen tak poprosím aby skupina Boy´s  Dance, Love Dance..." vymenoval ešte niekoľko skupín až sa konečne dostal k záveru. " je mi to ľúto ale končíte. zostali nám tu už len dve skupiny Dream Dance ktorý predviedli dokonalý a perfektný výkon a  skupina Young ktorý majú dokonalé ambície ale keďže táto súťaž bola o tanci tak víťazom sa stáva skupina DREAM DANCE!!" zakričal do mikrofónu a s nadšením sme automaticky začali kričať. neverila som tomu že sa to môžeš stať, a že práve nám. zo šokovanou tvárou a nadšením ktoré sa roznášalo po celom mojom tele som sa rozbehla ku Zaynovi ktorého som celou silou začala objímať.
"Ja tomu neverím Zayn! tak dlho som čakala na túto chvíľu! stačil už iba jeden deň a definitívne by som v Londýne skončila! a teraz?! dostaneme nového manažéra, budeme mať koncerty po celom svete a hlavne budem môcť byť v Londýne s tebou!"
"hovoril som ti že dokážete! to by potrebovalo oslavu nie?"
"nie ďakujem! po včerajšej noci a tých bujarých snoch v ktorých si ma nakoniec zabil pretože  som zastrelila Perrie mi úplne stačí."
"ty jej nedáš pokoj ani keď spíš." zasmial sa a silno ma objal. s najväčším úsmevom a nadšením som s kabelky vytiahla mobil a zavolala mamine. po nekonečne dlhom pištaní som konečne položila a spokojne sa vrátila ku Zaynovi. podľa zábleskov novinárov a fanúšičiek ktoré stáli vonku som pochopila že nie sme až tak veľmi utajený pár.
"Pán Malik je toto vaša nová Priateľka?"
"Pán Malik ako sa volá to dievča?"
"Pán Malik ako je to s Perrie? máte dve dievčatá?!"
"áno toto je moje dievča ktoré nikdy nikomu nedám. myslím že meno si viete zistiť aj samý pretože ste skvelý detektívovia a s Perrie som nikdy nič nemal. bol to čisto fiktívny vzťah. ešte niečo alebo môžem ísť prežiť zvyšok večera pri boku tejto dokonalej ženy?"
"ďakujeme vám! oh, a Pán Malik? vaše dievča je dokonalé držte si ju a dúfame že sa o pár mesiacov budeme pýtať na meno dieťatka."
"myslím že to sa tak skoro nestane." zasmiala som sa a v ruka v ruke sme sa presunuli do auta ktorým sme prišli a namierili si to priamo do domu chalanov.
"kam teraz?"
"prekvapenie, obleč si niečo pohodlné, letné a sexy."
"ty pervezáčik." zasmiala som sa a unavene som sa vyštverala ku Zaynovi do izby kde som si zobrala biele šortky s čiernym tričkom a teniskami. po pár minútach som sa vrátila ku Zaynovi a spokojne ho nasledovala do auta. po pár minútach smiechu ktorý sa ozýval celým autom sme zastavili pri malom jazierku s rôznymi stromami. spýtavo som sa pozrela na Zayna ktorý sa len usmial a ťahal ma za ním. po pár nešikovných pádoch ktoré som opäť spôsobila mojou šikovnou povahou sme sa konečne dostali k stromu ktorý bol iný než ostatné.
"dievčatá majú prednosť."
"toľká zdvorilosť, viem o čo ti ide. padaj prvý!" zasmiala som sa a nedočkavo na neho pozrela. po pár ďalších skvelých pokusoch sme sa konečne vyšplhali na domček na strome v ktorom boli sviečky a  víno.
"nepýtaj sa prečo. nemám žiadnu odpoveď, teda až na jednu ale bojím sa že by si ma s toho stromčeka sotila dole."
"počúvam."
"pretože si a každým dňom ťa milujem viac. bez ohľadu na to či sa poznáme niekoľko rokov a či chvíľku. či si slávna alebo obyčajné dievča a hlavne bez ohľadu na to či si modelka pretože pre mňa si nádherná taká aká si ale najviac ťa milujem kvôli tvojej povahe ktorú hoci kto nemá tak perfektnú ako ty."
"Aj ja ťa milujem Zayn." jemne som ho pobozkala a posadila sa na kraj domčeka a sledovala oblohu. letné teplé večeri a milióny hviezd na oblohe. maličkosti ktoré dokážu tak neuveriteľne skrášliť dokonalý večer.
"Girl let me love you

And I will love you
Until you learn to love yourself
Girl let me love you
And all your trouble
Don't be afraid, girl let me help
Girl let me love you
And I will love you
Until you learn to love yourself
Girl let me love you
A heart of numbness, gets brought to life
I'll take you there... Milujem ťa láska."
"ja teba oveľa viac." cez slzy v očiach som sa pozerala do tých jeho a vychutnávali si tento okamžik ako by to mala byť posledná vec ktorú  by som mala zažiť. po pravde? tento zážitok je oveľa lepší než ten kde som skončila v kaluži krvi zavraždená mojou jedinou láskou... (bláboli čo hovorím :DDD p.s zasa som lenivá kontrolovať chyby :DDDDD)

2 komentáre:

  1. ty lenivec ! :D ale nie bolo to uplne pohode :)
    Chiara

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelé! krásne, úžasné! :) love it! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...