streda 20. marca 2013

Sweet Bad Girl 34.


Baby ja vás MILUJEM! požiadam o 3 komentáre a vi dáte 5! ja vás zbožnujem baby! ani si neviete predstaviť ako ste mi teraz zlepšili náladu!  prosím držte zajtra palce mám ísť k zubárke na tu blombu alebo vložku či ktorá to je kravina! :D neskutočne sa bojím a to sa ja lekárov nebojím -,- :D  inak baby? dostala som 1 s príbehu ktorý sme mali vymyslieť na tému sny za pár minút ;33 inak baby? mám otázku -___- ja som strašne výbušný človek a mňa keď niečo naštve alebo niekto vytočí ja vždy spravím nejakú debilinu a proste :D mám ísť na tábor moja mamina mi poslala aj tú prihlášku ale dnes ma vytočila s jednou vecou tak som po nej začala hučať a ona mi na to "do žiadneho tábora nejdeš!" :D tak som drbla do stolíka a tam padla polovica vecí a skoro aj sklo :D a ja teraz neviem čo jej mám povedať aby to zaplatila :DDDD pomoc! -,- 
"Nechaj ma na pokoji Tom! nechcem už spraviť tú chybu ktorú som spravila pred pár rokmi a už vôbec nechcem aby sa opakovala história na ktorú by som najradšej zabudla!"
"pozrime sa, naše malé dievčatko vie zrazu povedať nie."
"viem povedať aj niečo iné takže ak sa ma ešte raz dotkneš alebo sa na mňa pozrieš tak zabúdaj na to že tvoja budúcnosť sa bude odohrávať medzi mladými dievčatami a na svetle!"
"ako keby sa ti táto blízkosť našich tiel nepáčila."
"niečo som ti povedala sakra!" zvrieskla som na neho. behom sekundy sa na mojom líci vyčarila červená farba a malý škrabanec od prsteňa ktorý nosí na ruke.
"niečo som ti povedal už pred tým a nezabúdaj na to že moje slovo má väčší význam než tie tvoje hlúpe sľuby. veľmi dobre si rozmyslí že či mi teraz dáš alebo môžeš zabúdať na to že tvoj Zayn si s tebou ešte niekedy vrzne, ba či si vôbec ešte s niekedy vrzne keďže zvyčajne ľudia pod zemou takéto veci vykonávajú veľmi ťažko."
"skúsiš mu niečo spraviť rozumieš?! nie som žiadna tvoja bábika za ktorou si prídeš po štyroch rokoch s vetou že to od nej chceš! choď si do nejakého bordelu ale nie na moju adresu! rozumieš? nikdy, NIKDY ti už nedovolím ublížiť mne a ľudom ktorých najviac milujem."
"Tak v tom prípade si to s tým tvojím Zayníkom uži kým ti nepovie posledné zbohom." s pohŕdavým pohľadom sa mi zadíval do očí a jeho ruky spustil dole zo steny kde som bola "uväznená." jeho kroky smerovali von a mojej hlave sa šírili rôzne myšlienky.
"Stoj.... ja.. ja ti to dám len prosím neubližuj im."
"ha-ha, veľmi vtipné zlatko. myslíš že to bude také jednoduché? nechcem od teba sex, teda zatiaľ nie. tvoja veľká záchrana nebude taká jednoduchá."
"čo chceš?!"
"zajtra máš letieť do New Yorku však?"
"ako.. ako to vieš?"
"s tým si nezaťažuj hlavičku Tracy, chceš aby tvoj Zayn bol v poriadku keď sa vrátiš?"
"No nie Tom, chcem mu stáť na pohrebe!"
"tak mu daj kopačky. jednoducho sa s ním rozíď a všetko bude v poriadku."
"čo docieliš s tým že s ním nebudem?! s tebou nebudem Tom rozumieš?! je to proti mojej vôli a sme proste..."
"nie! nevyslovuj to slovo! proste to spravíš, dúfam že to bude zajtra na titulnej strane novín inak ti nič nedarujem." s úsmevom na tvári odpovedal a vyparil sa medzi dverami. po nekonečnom stopovaní taxíka sa mi to konečne podarilo a moja cesta viedla priamo do baru kde by mali byť baby a určite aj chalani.
"Ahoj zlatko, už ti je lepšie?"
"teraz nie Clara, kde nájdem Zayna?"
"kľud zlatko, je to len hra."
"Hra? neriešim proste kde ho nájdem musím mu niečo povedať.."
"pri bare s tou čiernovláskou, ale ono to naozaj nie je tak ako to vyzerá!"
"Zayn? môžeš na chvíľku?!"
"Tracy? ono to nie je tak! ono to je len nejaká blbá hra chalanov! ja ti to vysvetlím!"
"nemáš mi čo vysvetľovať Zayn. proste myslím že by nám to nefungovalo. máme naozaj rôzne životy a myslím že prvo radá by mala byť práca."
"počkať! čo tým chceš povedať?"
"je koniec Zayn...."
"prečo?! Tracy ja ťa milujem! ja skončím s prácou a.. a spravím všetko čo chceš!"
"nie Zayn, takto to bude lepšie.." zo slzami v očiach som sa na neho pozrela a vyšla s klubu priamo domou. po hodinovom balení veci som sa konečne posadila na postel zo záujmom spať. po štyroch hodinách som konečne zaspala ale na darmo, o pár minút neskôr mi zvonil budík. s príšerným odrazom môjho ja, opuchnutými očami a príšernou náladou som sa s kufrom dotrepala do kuchyne kde ma s prísnymi pohľadmi všetci čakali.
"čo zas je?!"
"ty sa nás pýtaš čo zas je?! čo to malo včera znamenať v tom klube?! nehovor mi že si behom pár hodím zmenila názor na to že sa s ním chceš rozísť!"
"nechápem o čo vám ide! aj tak Conor bol ten ktorý najskôr chcel aby sme sa rozišli len to hral na to že to bol vtip! aj tak by nám to nefungovalo, má prácu, turné a rôzne povinnosti a ja mám tiež konečne prácu kvôli ktorej mimochodom teraz letíme do New Yorku!"
"povie tá Tracy ktorá ešte pred pár dňami tvrdila že Zayna miluje bez ohľadu na to že musí byť vo vzťahu s Perrie, má tisícky fanúšičiek ktoré ťa budú nenávidieť a budeš pri ňom aj cez všetky problémy?!"
"ide ti o to aby som sa cítila mizerne alebo čo?! ak áno podarilo sa ti to a nechápem do čoho sa staráš Clara! nemôžem za to že Harry ťa nechce tak nerieš to čo robím ja zo svojimi chlapcami!"
"Ahá tak to ti teda naozaj ďakujem! Perrie mala naozaj pravdu že si čudná mrcha."
"Fajn! aspoň vidím kto tu patrí medzi tých falošných priateľov! daj mi pokoj Clara..."
"môžete držať hubu obidve?! o pár minút nám letí lietadlo hádate sa tu ako nejaké kravy o debilinách! s prepáčením ale vôbec ma netrápi že či teba chce Harry a či si sa ty rozišla zo Zaynom! všetci okamžite nastúpte do auta a prestaňte to rozoberať!" zakričal Conor a mojím telom prebehlo milión voltov. s maximálnymi nervami som hodila kufor do auta a mlčky pretrpela tak ako celú jazdu na letisko tak aj celý len do New Yorku. prvý rozhovor prebehol o 10:15 pri ktorom bola atmosféra pekne dusná, či už je to kvôli otázkam prečo sme sa rozišli alebo iným ktoré ma vytáčali do nepríčetnosti. po hodinovom rozhovore sme malý vystúpenie v parku ktoré trvalo približne dve hodiny. po malej kritickej diskusií a rozoberaní rôznych vecí sme skončili o siedmej. moje kroky viedli do najbližšieho baru v New Yorku kde som sa po pár pohároch tvrdého alkoholu dala mierne dole. v polke môjho skvelého nápadu ktoré malo perfektnú logiku že s alkoholom vyriešim všetky moje problémy ma vyrušil zvuk mobilu ktorý sa ozýval na celú klub. s výbuchom smiechu som sa presunula do zadnej strany klubu a zdvihla som.
"Prosím? želáte si?!"
"je pri telefóne Tracy? priateľka Zayna Malika?"
"veľmi vtipné Clara! hovorila.. hovorila som ti že s ním už nechodím!"
"oh, prepáčte mala by som sa predstaviť. pri telefóne je miesta lekárka s Londýna. ide o vášho priateľa...." 


Keď ste dali minule 5 krásnych komentárov! tááák ak tu budú aj dnes 3 komentáre dnes pridám ešte jednu! ;33 Inak baby? :D viete čo je zvláštne? :D keď som písala poslednú vetu tak mne v pesničke že "žijeme večne lebo duša nikdy neumiera, ona sa po smrti rada vo vesmíre poneviera."  to je tak nádherné! :D dúfam že som vás k tým komentárov po tejto vete povzbudila! ;DD ľúbim vás!  

4 komentáre:

  1. jééééj, paráda! len ten koniec sa mi akosi nepáči, bojím sa, že si Zayn niečo spraví... a to by bolo veľmi zle... ale snáď to urovnáš ;) Xxx ♥♥ love it :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si takáááá koza! :D Ja som to vedela! -_- Vždy keď sú šťastný a spolu tak to nejako poserieš! -_- štveš ma! :D Ale aj tak ťa milujem :* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D ty-ty ! :D pff .. padaj pisat dalsiu cast :D
    je to dokonalee :D alee uz neviem co od teba mam cakat :D prekvapujes cim dalej tym viac :D :)
    Chiara

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uzasnee :D ja ta proste zboznujem Anna :*

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...