pondelok 22. júna 2015

Something about nothing. ヅ



Ahojte!
Dnes dáme trošku zmenu na rozdiel od predchádzajúcich článkov.
:)

V prvom rade by som Vám neskutočne chcela poďakovať za tak neskutočne nádhernú návštevnosť, aktivitu pri čítaní článkov.
Síce Vaše komentovanie niekde viazne ale štatistika ukazuje skutočne vysoké a krásne čísla, za ktoré som Vám neskutočne vďačná. ♥


Pomaličky sa nám už krátia dni do leta, máte na ne nejaké plány? :)
Chystáte sa niekam na dovolenku či si volíte skôr domáce zázemie a akcie podľa nálady?
A čo vysvedčenie? Ste spokojný či sklamaný?
Ktorý predmet by ste si ešte opravili keby máte tú možnosť? :) 

Mimochodom čo hovoríte na nový vzhľad blogu a automatické prehrávanie hudby? :)
Chcete aby som ešte niečo nejako zmenila či doplnila?
Či máte nejaké nápady o tom o čom písať, nápady na články či podobne?
Pokiaľ poznáte nejaký krásny citát k zamysleniu určite mi dajte vedieť, rada naň napíšem svoj názor či skúsenosť.

Neviem čo také Vám ešte napísať.
Asi sem proste len pridám pár fotiek a citátov.
Pekný zvyšok dňa a teším sa na Vás pri ďalšom článku, ktorý bude už čoskoro. ♥♥ 


-Tiež tak moc milujete svetielka či som jediná medzi Vami, nimi tak strašne posadnutá? *_*


-Má niekto z Vás tetovanie? Ja osobne nie, ale neskutočne sa mi zapáčil tento motív. ♥


"Spôsob, akým žijeme naše dni, je spôsob, akým žijeme naše životy." - Annie Dillard

 
"Človek dokáže v živote hocičo spackať, ale nič tak dokonale ako život." - Gabriel Laub 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...