streda 24. júna 2015

"Pýta sa láska priateľstva: Načo si tu ty, keď som tu ja? A priateľstvo odpovedá: Aby som vyčaroval úsmev tam, kde ty necháš slzy."



"Krása priateľstva nespočíta v natiahnutej ruke, ani v milom úsmeve, ani v radosti zo spoločnosti. Je to duchovná inšpirácia, ktorá prichádza keď si niekto uvedomí, že v neho verí ešte niekto ďalší, komu je ochotný dôverovať." -Ralph Waldo Emerson 

Ako vlastne začať.
Jednoducho, som jedna z tých dievčat, ktoré si prešlo rôznymi kamarátstvami.
Prešlo tými, ktoré skončili ignorovaním, hádkami alebo sa ani kamarátstvami nazvať nedali.
Pravdaže, zostalo mi neskutočne veľa skvelých kamarátov, no počet, ktorím plne dôverujem je skutočne nízky.
Myslím, že ten počet môžem spočítať na jednej ruke.
Ak aj to nie je už veľké číslo.

Som rada, že jedného z tých, ktorím plne dôverujem som mohla v septembri spoznať.
Vlastne, už náš úplne prvý chat bol o riešení istého problému a ja som zaň vlastne aj rada.
Lebo vďaka nemu sme si voči sebe vybudovali dôveru a vedeli sme na koho sa obrátiť pri tom ďalšom probléme.
Od vtedy prešiel už nejaký ten trištvrte rok a som hrdá na to, že ešte stále môžem prehlásiť to, že je mojím najlepším kamarátom.
Už len z toho dôvodu, že vie o každom mojom probléme, každej nálade, každom skvelom zážitku rovnako tak ako musí čítať každú  moju extrémne dlhú správu o mojej zamilovanosti.
No všetko to číta a buď ma podporuje alebo pomáha riešiť to čo ja už nevládzem.
A to isté platí aj z mojej strany.
Je vlastne prvý najlepší kamarát kvôli, ktorému som bola ochotná zarebelčiť a ujsť zo školy len pre to aby sme vyriešili ďalší z množstva problémov.

No dosť len tých problémových vecí, pretože sa nám stalo aj množstvo skvelých.
Ako napríklad naše cesty autobusom.
Tie neskutočné výbuchy smiechu na úplne každej kravine.
Naše oslovenia, - "krsná a krsný".
Dávanie si Strapových pesničiek. ♥
Posielanie vtipných obrázkov zakaždým ak padne zlá nálada.
Či to ako keď sme ako zadaný počas rande vo štvorici kecali spolu namiesto venovania sa naším "skvelým" polovičkám.

Po pravde?
Ani nejako neviem prísť na zmyslel tohto článku.
Asi som tu len chcela mať napísané niečo o ňom, pretože je skutočne jeden z mala skvelých ľudí v tejto dobe, čo vedia pomôcť.
A pretože je ten najviac skvelý najlepší kamarát, ktorého budem vždy zbožňovať ako svojho krsného. :)

P.S Teším sa na to , kedy sa spolu nadrbeme krsný a nezabudni na kukuricovú zapekačku, a autobus. :3 :)




2 komentáre:

  1. Krsnaa :33 uplne krasne napisane a dakujem ti za všetko čo sme spolu zvladli a ešte aj zvládneme :3 najtop krsná! :D
    spolu si pomôzeme,zasmejeme a popijeme :DD
    ps: líška :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krsný, ty vôbec neďakuj! Ja ďakujem, za takého skvelého kamaráta. :3
      Zvládneme všetko, sme predsa nejaký tí najlepší kamaráti. :)
      Už len treba popiť a je to kompletné.:DD
      Líška je top. :3

      Odstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...