nedeľa 1. septembra 2013

Taký malý oznam! ;3



Baby! Skutočne prepáčte že som sa vám týždeň nevenovala! :/ Skutočne ma zo mrzí! :/ Ale chápete, psychická príprava na zajtra! :D Nenávidím to slovo začínajúce sa na "Š" a končiace "A" -_- najradšej by som ho vyškrtla z celého sveta! :D

Takže! Časť pridám dnes určite! :) Pokúsim sa vám už pridávať každý deň aj keď neviem či mi to bude časovo vychádzať, viete ako 9 ročník takže budem musieť zabrať, rozhodla som sa že sa zapíšem na tanečnú a k tomu by som nejaký ten čas rada strávila aj s kamarátmi. :) Ale jednoznačne blog pokračuje, zlá správa však? ;DDD

Ďalšia vec, boli ste niekto v Nitre na This Is Us, 31.8? :O Totálne božia atmosféra, všetky tie baby a chalani! Proste raj! Pokiaľ sa ma niekto opýta ako vyzerá nebo moja odpoveď bude bez rozmýšľania "Max 31.8!" :D proste tri hodiny som sa tam stretávala zo samými babami, neverím že až tri hodiny sa takmer polovici chcelo čakať! :D Ale ani sa nečudujem! :) Pridám vám zopár fotiek ktoré som robila počas kina a počas tej troj hodinovej nudy pred ním. :) teda, nuda ako sa to vezme! ;D Jednoznačne som sa poriadne zabavila! :)

Poprosím ešte jednu vec! Začnite prosím komentovať! Veľmi mi na tom záleží a veľmi by ste ma potešili! :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...