nedeľa 6. októbra 2013

I wanna be everything you need. ♥ 15.


                               
S časťou meškám pretože tento týždeň bol pre mňa dosť vyčerpávajúci, ale dúfam že tento to všetko dobehnem! :) ďakujem za komentáre a nádhernú návštevnosť! :) I love you my Little bitches! ;DD
P.S Nečítam po sebe, idem sa "Učiť" :3 :DD

"Ďakujem zlato!" S miernym smiechom v hlase som sa načiahla za tanierom s palacinkami a zanechala som Harrymu pusu na líčku. Zo spokojným výrazom na tvári som sa posadila na gauč a nohy som si prehodila cez operadlo zvislo dole. S položením studeného taniera na tenkú látku môjho trička ktoré pokrývalo brucho som si do úst vložila prvú palacinku a nohou som začala hýbať do rytmu hudby ktorá vychádzala z pustenej televízie.

"Dobré ráno kráska." S úsmevom  sa postavil nado mňa a s dlhými kučerami ma slabo pošteklil na čele, kvôli puse ktorú mi zanechal na perách.
"Dobré zlato." Zamumlala som s plnými ústami a natočila som hlavu za zvukom zvončeka. "Je pol tretej, to budú asi baby. Otvoríš?" S nevinným pohľadom som ho slabo potľapkala po líci a poslala som mu vzdušnú pusinku.
"Prepáč Styles, dnes je táto malá mrcha naša." Zo smiechom zakričala Jane pred tým než vošla do veľkej obývačky spolu s nejakými ľuďmi.
"Na tomto sme sa teda nedohodli!" Nechápavo som sa posadila ako civilizovaný človek a tanier s neskoršími raňajkami som položila na malý, sklenený stolík. "Kto to vlastne je?"
"To teraz nerieš, bež si zobrať nejaké veci u nás sa pripravíš a s niekym ťa zoznámime." S vážnym pohľadom a malým náznakom nadšenia v jej tvári zahlásila Jane a načiahla sa za mojim tanierom s raňajkami. S prekrúteným očí som sa postavila z gauča a nevinne som sa pozrela na Harryho ktorý nemal práve moc nadšený pohľad.
"Vieš že ľúbim len teba zlato, tak netrucuj!" S úsmevom som mu šepla a vášnivo som ho pobozkala na pery pred tým než som vošla do izby a prezliekla sa. Do modrej kabelky som si nahádzala nejaké večerné šaty doplnky a topánky. S kritickým ohodnoteným môjho vzhľadu som vošla opäť do obývačky kde už všetci netrpezlivo čakali okrem Harryho ktorý sa nervózne hral s prstami na rukách.
"Ehmm. Počkáte v aute? Ja za päť minút prídem za vami." S úsmevom som prehovorila po pár sekundách tichého státia a spravila som krok pred Harryho ktorý si hypnotizoval čierne ponožky.
"Netrucuj zlato! Idem sa len zabaviť, jeden deň ťa snáď nezabije."
"To nie ja len.. dávaj si pozor."
"Dám si pozor, večer ma tu máš."
"Ehmm. ja len že.. no.."
"Takže preto tie raňajky!" Zo smiechom a prekvapeným pohľadom som ho slabo buchla do hrude a prekrížila som si ruky na prsiach.
"Zbláznim sa bez teba Láska.."
"V tom prípade rada." S miernym úsmevom na perách som mu šepla do ucha a na líci som mu nechala bozk pred tým než som zabuchla vchodové dvere a nastúpila som do auta.

"Tak čo? Môže byť?!" S nadšeným výrazom som vstúpila do obývačky a zatočila som sa. Dlhé blond vlasy ktoré som mala prehodené cez rameno sa mi roztriasli po chrbte a biele, obtiahnuté šaty s čiernym vzorom sa mierne nadvihli. S nevinným úsmevom som ich potiahla na svoje miesto a spravila som krok dopredu s vysokými čiernymi topánkami.
"Bombová si zlato. Tak, môžeme ísť?"
"Už len kabelku!" S rukou hore som vystrčila ukazovák do vzduchu a s tichým spevom som z postele potiahla malú kabelku.

"idiot! Vidíš tie kurvy? len tak ich pustí dopredu  lebo dobre že tu nie sú holé ale normálnych ľudí ktorý sa chcú baviť nepustí!" S naštvaným pohľadom sa na mňa pozrela Jane a bezmocne odula spodnú peru čo jej vzhľad ešte zdokonalilo. Neskutočný výbuch smiechu ktorý som nečakane vypustila si vyžiadal nechápavé pohľady celej mojej skupinky.
"Bože deti! Zabudli ste na to že ste tu s najviac sexy dievčaťom ktorému nerobí problém nejaký debilný krpec v čiernom obleku a papierom s menami?" S vážnym pohľadom som sa pozrela na Kim a vykročila som ku tomu chalanovi ktorý si pozeral svoj zoznam.
"Ehm.. Ahoj zlato, vidíš tú partiu ľudí vzadu? Tá vysoká, čiernovlasá  kráska je bývala priateľka Harryho Stylesa ktorý je mimochodom teraz mojim chalanom a tá menšia, rozkošná bruneta? Pred pár dnami sa dala dokopy s Liamom Paynom. Myslím že na tom zozname sa určite nájdu naše mená, teda pokiaľ nechceš skončiť ako buzerantský odpad niekde v riti." S milým úsmevom som si jemne zahryzla do peri a očami som prebehla po jeho tvári v ktorej sa škrtali náznaky prekvapenia a merného šoku.
"No.. Ehmm.. akože sa to voláte?"
"Na mojom mene snáď nezáleží nie?" Nechápavo som pokrútila hlavou a otočila som sa na všetkých ktorý nedočkavo stáli na druhej strane. S kývnutím ruky som ich zavolala pri mňa a s upravením šiat na normálnu úroveň som ich potiahla do klubu v ktorom to už poriadne žilo.
"Osem krát Jack Danieles!" Zo širokým úsmevom som zakričala mladému barmanovi ktorý miešal nejaké nápoje a posadila som sa na barovú stoličku pred pultom.
"Nech sa páči." Zo zvodným pohľadom predo mňa položil celú moju objednávku ktorú som automaticky podala každému jednému z mojej partie. Príjemné teplo ktoré sa mi automaticky rozprúdilo krvou keď som celý obsah pohára do seba naraz naliala mi pripomenul opäť tie staré, dobré časy. Ďalšie poháre tvrdého alkoholu ktoré sa nám v rýchlosti objavovali na stole, v sekunde mizli v našich perách. Melódia pesničky  A Little Party Never Killed Nobody sa rozšírila celým klubom a na mojich perách sa zjavil neskutočne potešujúci úsmev. S rukou hore a spievaním každého jedného slova pesničky som si to odtancovala do stredu parketu a spolu z hudbou som sa nechala unášať rytmom. Zo smiechom ktorý sa mi drel von z úst kvôli Jane a Kim ktoré sa pripojili k môjmu tancu som sa bezmocne oprela o Mayera ktorého som silno objala s neustálim smiechom.
"Vodku?" S rozkošným pohľadom sa na mňa pozrel a ponúkol mi ruku.
"Pokiaľ to zmeníš na Jim Beam tak beriem." S úsmevom som ho pevne chytila a nadšene som ho potiahla pomedzi dav ľudí ku pultu pri ktorom sme si opäť objednali.
"Jane sa pekne rozbila, myslel som že ju to už prešlo."
"Prečo čo?" S nechápavým pohľadom som sa na neho zadívala a odpila som si z pohára ktorý predo mňa položil barman.
"S tým balením chalanov na jednu noc v klube do ktorého sa dostala čistým zázrakom."
"Hééj! Dostali ste sa sem mojim talentom. Koho balí?" Zo smiechom som ho slabo buchla po ramene a rozhliadla som sa po klube. Zo zarazeným pohľadom som zastala na Jane ktorá sa opierala o nejakého chalana ktorý pevne stal opretý o stenu.
"Eh.. Nie je to ten...."
"Matt." S roztraseným hlasom som šepla a prudko som sa postavila od baru a pomedzi dav ľudí som prešla ku Kim. S pevným chyteným ju za ruku som ju potiahla ku východu. Silný stisk ktorý som pocítila na mojom ramene mi pozastavil dych. S pomalým otočeným ku Mattovi som pevne zavrela oči a pustila Kiminu ruku.
"Čo tu chceš?.."
"Bývam tu zlato, tento klub môžem navštíviť tak isto ako aj ty. Dlho som ťa nevidel máš?"
"Daj mi pokoj Matt fajn? Nestačilo ti to minule?"
"Čo myslíš? Ten tvoj veľký chalan ktorý skončil s rozbitou perou a dobre že sa nerozreval? Je taká istá citlivka ako ty. Obyčajná lama ktorá sa otočí za každou sukňou a prešmykol takmer všetky dievčatá v Londýne. Nehovorí ti tento opis jeho povahy niečo? Spravila si presne to isté zlato."
"Nemôžem za to že tebe som nedala, že si taký úbožiak že si ma najskôr musel byť a znehybniť aby si sa ku mne musel dostať. Prepáč, proste zo sráčmi nespím."
"Zabudol som že spíš len s bohatými aby si s čoho mala platiť nájom, och! Prepáč, zabudol som že tvoja mama už nemá žiadnu dcéru Clar a odtrhla ju od všetkých prímov takže musíš bývať u Harryho. Bola by si s ním vôbec keby máš kde bývať?"
"Si len malý, skurvený idiot. O tom čo je medzi mnou a Harrym nevieš vôbec nič!" S prudkým dýchaním som sa pozrela na jeho dlaň ktorú pevne omotal okolo môjho zápästia a silno ho stlačil.
"Si moja rozumieš?! Len moja!"
"Och, pojeb sa.." S prudkým hodením ho do steny som spravila krok do zadu. Výraz jeho tváre a napnuté žili na jeho rukách môj strach dali dosť jasne na povrch. Ostrá bolesť ktorá sa mi rozšírila po líci a silné sotenie spôsobilo môj pád na zem a buchnutie hlavy o ostrý roh stola. Neskutočná bolesť hlavy a krvavá tekutina ktorá sa mi spustila z  úst zaujala takmer celý klub vrátane novinárov ktorý sa tam ocitli. Zo slzami v očiach som sa postavila zo zeme a z venovaným zničeného pohľadu Jane som chytila Kim okolo krku a nechala sa zaviesť do jej auta.

"Bude to trochu štípať.." Súcitne sa na mňa pozrela Kim pred tým než priložila na moje čelo z ktorého mi ešte stále tiekla krv, dezinfekčnú látku.
"To je v poriadku.. Požičala by si mi tvoj notebook?"
"Vieš že to nie je dobrý nápad."
"Viem ale.. musím tam ísť."
"Fajn, len ti ešte zalepím ranu na čele a ošetrím pery." S miernym úsmevom sa načiahla za lekárničkou a ja som siahla po mobile ktorý som mala vybitý.
"Harry ma zabije.."
"Prečo by ťa mal zabíjať? Stavím sa že hneť ako sa to dozvie tak sem doletí a nebude ťa chcieť pustiť."
"Ďakujem Kim.."
"Za čo? Za to že ošetrujem svoju sestričku? Koľko krát si my pomohla ty?"
"O to nejde.. Nebyť teba tak teraz ležím v nemocnici a nie som v tvojej izbe."
"Dala si mi domou ktorý som u mami nemala. Nedovolím aby mojej veľkej sestričke niekto ubližoval. Hotovo, bež si ho zobrať." jemne sa na mňa usmiala a uvolnila mi cestu. Zo zatajeným dychom som napísala svoje prihlasovanie údaje a listovala som po Twitteri. Bola som dosť prekvapená na tom, koľko dievčat ktoré ma nikdy nestretli, nepoznajú ma alebo ma do teraz nerešpektovali ako Harryho dievča sa ma zastalo a dostalo moje meno do trendov. Zato milý, úžasný a večne debilný novinári to dokonalo pokašlali. Zo slzami v očiach som zaklapla notebook a dlane som si oprela o tvár, zatiaľ čo lakťami som sa opierala o stôl.
"Máš návštevu, mám ho pustiť dnu?"
"Harry?"
"Uhmm.."
"Je môj chalan, musí tu byť!" S miernym úsmevom som sa otočila na stoličke a pohľadom som hypnotizovala dlážku.
"Nemal som  ťa tam púšťať.. Vedel som že Jane má niečo za lubom a Matt využije situáciu že som nie je pri tebe."
"Harry, nemôžeš za to. Keby sa držím pri Kim tak sa nič nestane. Sama si za to môžem."
"Ublížil ti, toto mu už neprejde. Minule som ho nechal, no teraz pocíti čo je skutočná bolesť!"
"Upokoj sa, dobre? Je to len škrabanec."
"Hodil ťa o zem Clar! Máš celý ten leukoplast premočený od krvi a peru máš celú fialovú. Myslíš si že mu dovolím aby si myslel že vyhral? Si moje dievča, Ubližovať ti môžem len ja, s tým že ti budem kupovať drahé darčeky proti tvojej vôli."
"Poďme domou.."
"Nie.."
"Prečo nie?"
"Pred domom je kopec novinárov a typujem že o chvíľku budú aj tu. Nejaké veci som ti zobral, pokiaľ chceš zober si ešte niečo z tadiaľto a povedz Kim nech sa pobalí aj ona."
"Kam ideme?"
"Spravíme si menší výlet, kamarát má malý domček na pláži. Na pár dní nám ho prenajme kým tu neutíchne táto zlá atmosféra."
"Bude to drahé."
"Ale budeš v oveľa väčšom bezpečí. Poď sem.."
"Ľúbim ťa Harry."
"Tiež ťa ľúbim zlato, bež si zobrať nejaké veci. Mám pre teba nejaké prekvapenie ktoré nás čaká už na pláži."
"Harry!"
"Stále mi v tom nezabrániš."
"Nenávidím ťa." S miernym smiechom som ho pevne chytila okolo trupu a pobozkala som ho na krku čo spôsobilo jeho zachvenie. "Páči sa mi keď pri mne strácaš kontrolu." S úsmevom som sa postavila na špičky a obdarila som jeho pery tým najsladším bozkom aký som zo seba dokázala dostať.. 




3 komentáre:

  1. Taká sladko adrenalínová časť! ♥ Hmmm, milujem túto poviedočku, milujem Teba a som strašne rada, že si napísala ďalšiu časť ♥ Dúfam, že Harry pomstí to, čo spravil Matt Clar :p :)
    Zbožňujem toto, zbožňujem teba, slniečko ♥ x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prekvapenie.. :3 Ďakujem! ♥ ♥ Tiež ťa zbožňujem! ♥

      Odstrániť
  2. nádhera :) Ako napísala Juli....taká sladko adrenalínová časť! :) dokonalé.....niečo mi to dokonca pripomenulo :) ale hlavne slzy v očiach! :)

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...