pondelok 4. marca 2013

Sweet Bad Girl 21.

Baby táto časť je krátka prepáčte ale to pretože sa moje písmenko"R" rozhodlo že nebude fungovať kým do neho nebudem mlátiť!:D môžem mrdať! -,- :D zajtra bude lepšia a dlhšia! prosím  komentár! :)

ozval sa za mnou Zaynov hlas s čoho som dostala neuveriteľnú radosť ktorá sa zmenila v malom okamžiku na ďalšiu bolesť...
„nie, ja budem tá namyslená štetka ktorá jej ešte len ublíži!“
„raz sa jej dotkneš a poruším môj osobný záväzok že žene nikdy neublížim.“
„tak to budeš vysvetľovať tvojím fanúšikom ty prečo mám monokel.“
„prečo by to mal vysvetľovať on svojím? Och, ahá jasné prepáč zabudla som že ty žiadnych nemáš.“
„pojeb sa ty malá suka.“
„na neuveriteľne krásne prežitie môjho sexuálneho života tu mám Zayna takže pakuj do piče a nezvoň mi pred domom.“ Milo som sa na ňu usmiala a opäť prejavila moju Tracy chvíľku s čoho môj prostredník „stál“ pred jej tvárou. Jej ruka sa opäť dotkla môjho líca s čoho vznikol ďalší vreskot na celú chodbu ktorý obsahoval len samé nadávky. Nervózne a hlavne podráždene som zabuchla dvere a posadila sa na gauč.
„kašli na ňu, len ti závidí.“
„vieš čo? absolútne ma netrápi ja nemôžem za to že nemá na nič viac. Voláme chalanov a Claru na poriadnu party?“
„fajn ale bude u nás doma, úsmev zlatko spolu to zvládneme.“
„ľúbim ťa Zayn.“ Usmiala som sa na neho a rýchlo sa dala ako tak do poriadku. Po piatich minútach sme mali všetko dohodnuté takže už len stačilo prísť ku ním. Po pol hodine smiechu a zastavovania v aute sme konečne dorazili k vile chalanov kde to znova žilo. Hudbu bolo počuť až von a podľa smiechu boli už určite aspoň mierne dole.
„vy ste kedy pre boha začali?“
„hneť ako si volala zlatko! Ná, vypi to!“ povedala mi Clara a do ruky mi podala fľašku nejakého alkoholu. Po pár minútach sme boli dole už komplet všetci a adrenalín v našej krvi sa opäť zväčšoval.
„Baby! Mám nápad! Zahráme si odvahu!“ prehlásil Harry ktorý bol s nás asi najviac na mól.
„dobre! Kto začína?“
„jasné že vy! Takže stavím sa o facku že nemáš na to zviesť Nialla!“
„tak si vyber líce nadržanec!“ zasmiala som sa a šuchtavo si to odpochodovala k Niallovi ktorý sedel na gauči. Po pár nežných dotykoch a bozkoch slečna Jonquille opäť víťazí. Zo škodoradostným úsmevom som strelila facku Harrymu a vybrala mu pomstu. Keďže viem že za toto by ma obidvaja zabili tak som nedokázala odolať a dala som mu aby strávil s Clarou dve minúty osamote. Zo zvukov ktoré sa počas nich ozývali s kuchyne sme dostávali maximálne výbuchy smiechu a na ich pohľadoch keď sa vrátili sme absolútne nevládali.
„takže Tracy je odvážna, fajn daj si dole tričko spolu s Clarou a..“
„pohode!“
„aj podprsenku slečny!“ zasmial  sa a prísne na nás pozrel, bez ďalších prosebných taktík sme mu obidve vyhoveli a čakali na ďalší jeho pokyn ktorý bol oveľa horší ako tie pred tým.
„a teraz ideme von!“ usmial sa na nás a ťahali nás von, po pár našich fackách ktoré aj tak nepomohli sme konečne neprotestovali a robili opäť tie naše bláznivé kraviny. Ráno bolo opäť také ako ostatné, opica, bodrel a okno. Pri novinách ktoré boli na stole mi prešiel mráz po chrbte ale pri zvonení môjho mobilu na ktorom svietilo mamine číslo mi všetko dva krát jedno nebolo.. 

2 komentáre:

  1. bláznice :) :) parádne to je! :D nedáš ešte jednu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach to trosku viac prehnali nie ? :D ale inac pohode a fajn cast :)
    Chiara

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...