utorok 5. marca 2013

Sweet Bad Girl 22.

Baby táto časť sa vám nezdá blbá ona taká naozaj je :D :D :D ale konečne mi idú všetky písmenka! :D okey baby ďalšia časť bude taká viac čudná lebo tam budú nové postavy! ;)

„ako si to predstavuješ?! Si pár dni v Londýne a tvoja polonahá fotka je po všetkých internetových stránkach! Nemala si tam ísť náhodou na tanečnú?! Nemyslím si že tvoje alkoholické hry ti pomôžu k novým choreografiám!“
„máš niečo proti môjmu životu?! Kde sú tie tvoje reči že sa mám postaviť na svoje vlastné nohy? Nemienim chodiť do ich tanečnej kde robíme každý deň to isté!“
„chceš späť reči že sa máš postaviť na vlastné nohy? Máš mesiac na to presláviť sa v Londýne inak sa vrátiš späť do Francúzka a budeš pracovať v obchode“ dopovedala a opäť mi zo zložila, typická mama nikdy si nenechá nič vysvetliť. Zo strachom som rozložila noviny na ktorých bola moja a Clarina fotka s ktorých budú ešte poriadne problémy.
„bože len toto nie!“
„aspoň Londýnske dievčatá uvidia čo znamená sexy telo.“
„to nie je vtipné Zayn, tieto fotky sa dostali až do Francúzka pokiaľ do mesiaca nenájdem spôsob ako platiť hotel a presláviť sa v Londýne tak zbohom môj blázniví život.“
„a čo tá tanečná?“
„ony nám platili účty za hotel lenže vieš aké to je odídeš s tadiaľ a tým končia aj všetky veci ktoré nás s tým spájali. Všetko si tam platíme my a za mesiac sa ja a Clara samé určite nepreslávime. Kde mám teraz zohnať nejaký skvelý nápad?!“
„zožeň si nejakých tanečníkov určite tu nájdeš nejaké talenty o ktorých nikto nevie.“
„a  ako asi? Mám sa postaviť do stredu ulice a začať hučať že kto sa chce zapojiť do nejakej skupiny? Nie je to tak ľahké ako ste to mali vy. Vás spojili boli ste spolu a čo mi s Clarou? Máme sa spojiť s ľuďmi ktorých nepoznáme?“
„ani mi sme sa nepoznali, teda okrem Louisa a Harryho to je dlhá historka. Skús to Tracy čo aj je to jediná možnosť? Nechcem byť  zasa bez teba už na turné som bola celý mimo s toho že ťa nemám pri sebe.“
„pane bože! Mám nápad!“
„aký?“
„uvidíš! Musím bežať uvidíme sa večer ahoj láska.“ Dala som mu jednu krátku pusu a bežala hneť do hotela kde by mala byť Clara. Po pár minútach nedočkavého čakania kým sa doplazí s opicou pri dvere mi konečne otvorila a aj som ju automaticky zasypala s tristo vecami naraz.
„viem že tohto bude na teba asi príliš veľa ale poviem ti to v skratke. Naše mami vedia o našom včerajšom bláznivom večeri a videli aj tie sexy fotky takže nám dávajú mesiac na to presláviť sa v Londýne inak padáme do Francúzka pracovať do obchodu pokiaľ si to nerozmyslia a nedajú nám niečo horšie.“
„spomaľ! Aké fotky?!“
„ty si to nepamätáš? Sú v každých novinách.“ Zasmiala som sa a na kolená jej hodila noviny kde sme hneť na titulnej fotke.
„bože toto sme naozaj prehnali.“ Zo smiechom sa na mňa otočila a posadila sa hlbšie do stoličky.
„mám nápad ako by sme teoreticky mohli zostať v Londýne.“
„ja moju rodinu vraždiť nebudem.“
„aká vražda ty koza? Ja tu hovorím o normálnom pláne.“
„Tracy má normálny nápad to by som si mala zapísať.“
„prestaň a počúvaj ma.“ Zasmiala som sa a pokračovala ďalej.  „pamätáš si na tie baby a chalanov s ktorými sme ako malé tancovali ešte v škôlke? Boli to perfektné talenty nemyslíš?“
„myslíš Victora, Thomasa, Alaina, Sophie, Thérése a Jeanne?“
„presne ich dokopy by sme boli ôsmi s toho by sa dala spraviť skupina nie?“
„myslíš že ešte tancujú?“
„to zistíme prines notebook.“ Usmiala som sa na ňu a hneť pri jej príchode ich hľadala medzi priateľmi na facebooku, našťastie si mená ešte nezmenili takže spojiť sa s nimi veľký problém nebol. Po zopár správach stačilo už len čakať, na odpovede sme dlho nečakali pretože našťastie boli online.
ahoj zlatko, prepáč že ťa otravujem ale mala by som malú otázku.“
„Tracy? pre boha ako dlho sme sa nevideli! Akú?“
„ešte stále sa venuješ tancu?“
„venujem ale len doma alebo tam kde ma nikto nevidí. Prečo sa pýtaš?“
„potrebujem od teba jednu malú službu. Ako veľmi sa ti páči Londýn?“
„to sa ma naozaj pýtaš? Môj sen od malého decka!“
„a keby ti dám ponuku že by si v Londýne bývala v nejakom hoteli spolu s Victorom, Thomasom, Alainom, Sophie a Thérése zobrala by si to?“
„jasné že áno aj tak som rozmýšľala nad tým že niekam vypadnem. A Tracy? tvoje otázky mali vždy háčik takže prečo nás tam voláš?“
„videla si určite tie fotky mňa a Clari po celom internete tak ako to videli aj naše mami a máme mesiac na to aby sme sa preslávili v Londýna inak padáme späť do Francúzka. Nedokázala by som to tam bez Zayna hlavne nie teraz, ide o to že či by sme znova nezaložili našu malú tanečnú skupinu a neskúsili preraziť.“
„rátaj so mnou! Oh a zlatko s tým Zaynom mi to ešte vysvetlíš. Ráno ma máš v Londýne čakaj na letisku papá láska.“
Odpísala presne tak isto pozitívne ako aj ostatný s čoho som dostala neuveriteľnú radosť. Po pár úsmevoch na monitor ako idiot som konečne zatvorila notebook a začala objímať Claru.
„ako to dopadlo?“
„Tracy a Clara majú od teraz Francúzsko- Londýnsku skupinu miláčik.“
„to nemyslíš vážne! Pane bože to je skvelé!“
„ráno ich máme čakať na letisku.“
„to je síce skvelé ale myslím že máme problém.“
„aký problém?“
„nemáme názov pre skupinu ale to nie je to najhoršie kde budeme tancovať? U nás doma? To asi sotva veď tam sa ledva zmestíme mi dve.“
„sakra to mi vôbec nenapadlo.“
„niečo vymyslíme. Teda dúfajme“
„to nejako skúsim vymyslieť. Bežím za Zaynom lebo bude nervózny kde som celý deň.“
„príjemný sex“
„blbá vidíme sa na letisku.“ Objala som ju a opäť s úsmevom na tvári nastúpila do taxíka.. 

4 komentáre:

  1. Bežím za Zaynom lebo bude nervózny kde som celý deň.“
    „príjemný sex“
    umrela som žena :D :D :D parádne ♥♥♥ krásne, skvelé, dokonalé Xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uzasna cast ... :-D prijemny sex ? :-D skvele dalsiu... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D pri tvojej casti som sa uz dlho tak nezaspiala :D
    dokonale ! :3 :)
    Chiara

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj čuplaa! :D Už som tu! :D
    Po prvé musím pochváliť dizajn tvojho blogu :3
    A po druhé časť je super ♥ :D :*

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...