sobota 15. júna 2013

Listen To Your Heart ;* dvadsiata deviata časť.


Myslím že som chorá! ;D Ráno vstanem s dôvodu že mám neskutočnú chuť na písanie, dobréé! :D Pustím si pesničky a snažím sa spať ďalej. Varím, pečiem a znova myslím nad časťou ;D. A teraz? pozerám film a neustále sa kukám kedy skončí tak ho nakoniec pretočím lebo chcem písať! :DD Keď si spomeniem na to že pred pár mesiacmi som ešte neznášala knihy a všetko čo ma strašne veľa písmen ;DDDD.

Liam.
Od autonehody ktorú Natasha utrpela kvôli mne ubehlo už pár pekných mesiacov. Okrem toho že s jej života ma nadobro vyškrtla a celé týždne namáhavého liečenia prežívala sama kvôli mojej demencií o nej neviem absolútne nič. Harry ma ignoruje, chalani pokladajú za blázna, dievčatá ľutujú a fanúšičky nenávidia. Nie je dňa kedy by som všetok neľutoval. Všetko od začiatku, od dňa kedy som sa prihlásil do x-factoru s túžbou dokázať niečo aby ma ľudia mali radi až do dňa kedy som jej všetko vykričal.
"Vieš že robíš totálnu kravinu.."
"A čo mám robiť Niall?! zostávať v skupine s ktorej ste ma už aj tak dávno vyškrtli nie len vy ale aj fanúšičky?! som tu len kvôli tomu lebo sme začali ako piati a Paulovi sa nechce robiť konkurz o ďalšieho člena.. nedokážem to rozumieš? každý deň sa pozerať na vás ako ste šťastný s dievčatami a ja len duchom neprítomný trpím kvôli tomu že jediné dievča ktoré skutočne milujem som takmer zabil? Harry ma nenávidí a fanúšičky ktoré ju pred tým nenávideli ju teraz neskutočne obraňujú. Neustále mi chodia správy s tým aký som debilný, ako nepatrím do skupiny a ako by boli radi aby keby som tu nebol.. Pôjdem za Paulom a zruším zmluvu. Zvládnete to aj bezo mňa a ja aspoň môžem môj život pretrpieť osamote.."
"Liam... Potrebujeme ťa! a nie len my ale aj dievčatá a fanúšikovia. Bez teba to nebude ono.. kto na nás bude dávať pozor? Starať sa o nás a hovoriť nám kedy prestať piť?"
"Ste dospelý Niall, nemôžem vám hovoriť čo máte robiť a čo nie. Mal by som ísť.. lietadlo nepočká."
"Ozvi sa nám dobre? Ja... mám ťa rád Liam."
"Aj ja teba Niall.. Dávaj pozor na Sophie, je to úžastné dievča... A postaraj sa o chalanov.." S chrapľavým hlasom a z očami plných sĺz som potichu šepol a silno som objal Nialla. Zo sklamaným pohľadom v tvári som do auta hodil všetky tašky s hlasitým výdychom som naštartoval.

"Myslíš to naozaj naozaj Liam? si jeden s najlepších spevákov. Chalani ťa majú radi a ste spolu už od začiatku, skutočne to chceš všetko zahodiť?"
"Musím Paul.. aj tak by sme sa raz rozpadli a... myslím že je jedno či odídem dnes alebo o niekoľko mesiacov aj tak to raz príde bez ohľadu na okolnosti. Chalani sú skvelý a myslím že o skupinu sa postarať dokážu a fanúšikov si udržia."
"Vieš že sa môžeš kedykoľvek vrátiť, stačí len keď ma zastavíš alebo mi zavoláš. Nech je akýkoľvek čas, rozumieš Liam?"
"Rozumiem, ale myslím že takto to bude lepšie. Pre všetkých."
"Tak v tom prípade sa drž. Prosím ozvi sa niekedy ako sa máš alebo nás navštív."
"O to sa neboj. Mal by som už ísť.."
"Jasné... oh a Liam? nabudúce sa vráť aj s Natashou. Neodchádzaš predsa len tak."
"Všetko je možné.." Zo zatvoreným očí som si dal ruku do vlasov a s veľkým krokom som pristúpil ku Paulovi ktorý sa s otvorenou náručou a slzami v očiach na mňa usmieval...

Natasha.
"Ty si neskutočná, k čomu ti je tento truc dobrý?!"
"Nerozumiem.."
"Nerozumieš čomu?! myslíš že tým že celé mesiace hlúpo sedíš na posteli a pozeráš sa stále na fotky je všetko v poriadku?! prečo jednoducho nezoberieš ten primitívny mobil a nezavoláš mu?"
"Ty to nechápeš Gemma! netrápim ho, som pre neho len obyčajné decko! rozumieš?! načo? mám mu zavolať aby som znova trpela?! kvôli čomu? aby on ma nových fanúšikov do skupiny a ja by som bola niekto pekný po boku slávneho?"
"čo od neho chceš?"
"chcem aby bol normálny obyčajný chlapec ktorý sa o mňa bude starať a nie taký ktorý..."
"Ktorý čo? ktorý ťa len tak medzi všetkými pobozká? ktorý ťa medzi fanúšičkami požiada o ruku? vykašle sa na niekoľko ročnú priateľku? snaží sa ti pomôcť a dostane ťa z drog ktoré ťa zabíjali? Ktorý bol ochotný byť s tebou aj keď si povedali že nemôžeš mať deti? Kvôli jednej jedinej hádke ktorú aj tak vyvolala únava a alkohol chceš všetko zahodiť? Vieš si vôbec predstaviť čo ten chlapec pre teba spravil? Dal ti všetko a ty si ho len proste vyhodila zo svojho života a z trucu si si začala s chalanom ktorého ani nepoznáš..." S nechapavým pohľadom na mňa zakričala Gemma s čoho moje telo opäť pochytil príšerný pocit.. 

2 komentáre:

  1. superrr :D krasne uz sa tesiiiim na dalsiu :D MIa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dráma! plačem aj ja! daj chytro ďalšiu... ja nechcem, aby Liam odišiel zo skupiny! naprav to! :)
    Harry je na tej fotke yummy ♥

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...