utorok 28. mája 2013

Listen To Your Heart ;* Šestnásta časť.



"A keď sme cikali na tom WC v Tescu hrali nám Justina Biebera Bejby!" pretože túto vetu dokážem zahučať na celý autobus len ja! :D a ešte tí chalani pred nami! Ježíííš! -,- :DDDDD neskutočný výbuch všetci hodili :DD ale čo! :D ja s nimi! ;DDDD

"Liam.. ja nemôžem! Viem že som v živote spravila tisícky chýb ale.. tiež som dievča a viem aký hnusný pocit je to keď zistíš že ťa niekto podviedol. Mal by si ísť za Danielle. Nemala som sem chodiť.." jemne som ho od seba odstrčila a s držaním topánok v ruke som sa rozbehla cez celý podnik až ku taxíku ktorý čakal vonku. Môj pohľad stále smeroval na mobil ktorý mi už tretí krát vibroval v ruke. S rukou som si prešla po očiach s ktorých sa mi spustili malé slzy a zamyslene som sa zadívala von s okna.
"Nechcete to zdvihnúť?" Prerušil moje zamyslenie hlas staršieho taxikára okolo šesťdesiatky ktorý sa cez zrkadielko na mňa pozeral.
"Prepáčte.. ja.. nevedela som že vás to ruší. ja ho vypnem."
"Nie slečna. Mám tu o tisíc krát horších zákazníkov ako ste vy. Priateľ?"
"Skôr kamarát."
"Kvôli kamarátovi by ste sa takto netrápili." Zakončil našu debatu s úsmevom na tvári čo ma prinútilo sa cítiť opäť príšerne. Do ruky som mu podala nejaké peniaze a po dážďi som sa rozbehla ku dverám ktoré som rýchlo otvorila a celá mokrá som prešla ku  chladničke s ktorej som vybrala nejakú vodu zvláštnej značky a vybehla som na horné poschodie. Po prezlečení sa do čistého a hlavne suchého pyžama som sa unavene zabalila do deky a zadívala som sa na búrku ktorá sa odohrávala vonku.

Príšerný hluk s dolného poschodia a hlasitý smiech ktorý sa šíril po celom dome ma prinútil otvoriť oči. Naštvane som sa posadila na posteľ a zadívala som sa na hodinky ktoré ukazovali dve hodiny ráno.Pri počúvaní hlasitej schôdze ktorá určite patria Lei alebo Liamovi som sa musela zasmiať. S rukami prekríženými na prsiach som sa zadívala na dvere ktoré sa pomaly otvorili a stál v nich Liam s previnilým pohľadom v tvári.
"Smiem vstúpiť?"
"Potrebuješ niečo?"
"Natasha.. ja, chcem sa ti ospravedlniť. Nechcem aby si sa trápila. viem že to v tom altánku bola chyba, poznám ťa len pár dní a.. Ja neviem prečo som to urobil jednoducho.. Si niečim iná než ostatné.."
"Začo sa mi chceš ospravedlniť? Za to že si spravil niečo po čom som tak neuveriteľne túžila aj cez tú masku nenávistnej sestry Harryho Stylesa?"
"Namyslené hviezdy ktoré sa priživujú len na sláve tvojho brata?"
"Namyslené nádherné hviezdy ktoré sa podieľajú na sláve môjho brata."
"Si nádherná."
"A ty opitý! Liam, mal by si si to najskôr vyriešiť s Danielle. nepotrebujem si čítať ďalšie nenávistné správy o tom či mi nestačí byť sestrou Harryho ale im aj kradnúť ich lásky "Payzer"."
"S Danielle to vyriešim! hneť teraz!"
"Nie! ty si hneť teraz pôjdeš ľahnúť, nenechám ťa toto riešiť v tomto stave."
"Tak mi daj aspoň pusu."
"Povedala som ti že by si si to mal najskôr vyriešiť s Danielle, nie že spolu chodíme." zo smiechom som ho chytila za ruku a silno som ho potiahla ku dverám oproti posteli.
"Nemusíme spolu chodiť, tvoj bozk si môžem ukradnúť aj bez toho!" zo smiechom ma pritlačil ku stene a jeho pery opäť spojil s tými mojimi. Po pár sekundách vychutnávania si jeho božieho bozku som ho opatrne vystrčila na chodbu a zo spokojnými myšlienkami som sa znova vrátia do teplej postele.

Sladká vôňa kakaá ktorá mi bila do nosa ma prinútila jemne sa usmiať. S úsmevom na tvári som otvorila dvere a pomaly som prešla do kuchyne v ktorej sedeli takmer všetci a s peknou opicou. Zo smiechom som sa posadila na voľnú stoličku a nenápadne som sledovala Liamové telo ktoré  v obtiahnutom bielom tričku a v sivých teplákoch vyzeralo neskutočne sexy.
"O tri minúty na chodbe." Potichu mi šepol do ucha keď predo mňa postavil tácku s raňajkami a odišiel niekam do zadnej časti domu. S úsmevom som si odpila s teplého kakaá ktoré chutilo neskutočne a jedným okom som sa zadívala na hodinové ručičky ktoré sa príšerne pomaly pohybovali.
"Kamže." zo smiechom ma chytila za ruku Lea ktorá sa na mňa zadívala spýtavým pohľadom keď som sa odsunula od stola.
"Ehm.. Do kúpeľne." S úsmevom som sa na ňu zadívala a pomaly som odpochodovala na chodbu na ktorej už stál Liam opretý o stenu.
"Máš nejaký problém Payne?"
"Jeden."
"Ak to bude kravina tak si ma neželaj!" zo smiechom som poznamenala a zadívala som sa mu do očí ktoré mu tak neuveriteľne žiarili.
"Nemôžem ťa pohladiť, dotknúť sa ťa, objať ťa či pobozkať. A ten najväčší problém? nemám ťa."
"Liam! varovala som ťa!" zo zdvihnutým obočím a miernym úsmevom som spravila malý krok ku nemu a jemne som ho chytila za okraj trička.
"Buď moja." Potichu šepol a moje ústa opäť obdaroval jeho sladkým bozkom..

Teraz sa neskutočne teším na ďalšie časti! :33 Páči? :) Pôvodne som napísala časť kde do izby prišla Lea a Natasha ráno videla Danielle a Liama ;) Myslím že tento záver časti sa mi páči oveľa viac ako ten prvý :) ale hodnotenie je určite na vás! :) 

4 komentáre:

  1. Buď moja :33
    Och ♥
    Krásne! Super!! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uu teraz to bude inak romanticke :3 a samozrejme ze sa pacia :D :) .. Chiara

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Buď moja ♥♥ oooou :3 umrela som ♥ krása!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nuuuuf ake zlatunke :3 rychlo pis dalsiu cast!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť

LED štipce z poštovne zdarma. :)

Myslím, že nie som jediná, ktorá svoje spomienky rada robí večnými vďaka vymoženosti akými sú fotografie. Preto ma veľmi potešila táto sve...